Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، گفت: تقریبا حدود ده ماه است مردم با کرونا مواجه هستند و در این مدت اقدامات خوبی انجام گرفته و بحمدالله با اقداماتی که از ابتدای آذرماه انجام گرفت، شاهد هستیم روند این بیماری در اکثریت استان‌‌ها کاهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در گزارش امروز فقط ۱۲ شهر قرمز هستند. همه این موفقیت ها مرهون مسئولیت پذیری و اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی بود. خیلی ها میخواستند در موفقیت های ستاد اخلال ایجاد کنند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اساس کار بر اعتماد است، تصریح کرد: در کنار اقدامات ستاد، نیروی انتظامی، سازمان بسیج و هلال احمر دست به دست دادند تا توانستیم به این موفقیت برسیم ما به کانال ۵۰۰ فوتی در روز رسیدیم و با اقدامات انجام شده به کانال ۲۰۰ فوتی آمده‌ایم. اگر عادی انگاری شود پیک آن مجددا شروع می شود.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا حسن روحانی روحانی رئیس جمهور بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه منافع رژیم اسرائیل، مرز‌های دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند، گفت: هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آن‌ها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با بیان اینکه حمایت برخی از دولت‌های اروپایی از جریان‌های راست افراطی یک مساله خجالت‌آور و رسوایی برای دموکراسی‌های غربی است، گفت: سیاست ریاکارانه رهبران غربی در قبال قتل‌عام غزه را که سال‌ها به ما درس‌هایی در مورد دموکراسی و آزادی می‌دهند، با عبرت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: هیچ رهبر غربی به جز تعداد انگشت شماری از دولتمردان وظیفه‌شناس به جنایات اسرائیل واکنش نشان ندادند. هیچ دلیرمردی نبود که به اسرائیل بگوید دیگر بس است.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: منافع اسرائیل، مرز‌های دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند. هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آن‌ها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حساسیتی که در خصوص یهودی‌ستیزی وجود دارد، در مورد اسلام‌هراسی و حملات نژادپرستی وجود ندارد، تصریح کرد: کسانی که گزارش حقوق بشر را آماده می‌کنند، تنها نظاره‌گر مرگ ۳۵ هزار فلسطینی از جمله ۱۵ هزار کودک بودند.

دیگر خبرها

  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است