Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علی مرادی نور» با اعلام این خبر اظهار داشت: با اتمام مهلت ارسال اثر به دبیرخانه همایش استانی شعر غدیر، تعداد ۶۱ اثر از ۳۸ شاعر به دبیرخانه این همایش استانی ارسال گردید که پس از داوری آثار، ۱۴ برگزیده اول و ۲۴ برگزیده دوم این همایش مشخص شدند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، افزود: این همایش با اهداف ترویج و توسعه ادبیات دینی، زنده نگه داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیر خم در اذهان مردم به ویژه نسل جوان، بیان شاعرانه فضایل اخلاقی، شیوه رفتاری، رشادت ها و دلیری ها و زندگانی حضرت امیرالمومنین علی (ع)، ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه ایرانی و اسلامی، بیان سبک زندگی، علم و عمل حضرت امیرالمومنین علی (ع)، شناسایی شاعران فعال و علاقمند این عرصه و معرفی آنان، همچنین تقدیر از این شاعران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: قالب آثار همایش شعر کلاسیک و شعر نو با محور اشعار فرازهایی از خطبه غدیر بود که در نهایت این همایش با شعر خوانی ۱۴ شاعر برگزیده اول همایش، در یک جلسه شعرخوانی، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ به پایان می رسد.

۴۶

کد خبر 1465193

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و. مسلمان شده بودند.

tags # ژوزه مورایس ، شیدا مقصودلو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم