Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی از اجرای دیدار با خانواده شهدای نیروهای مسلح و شهدای تشییع و برگزاری دو مسابقه متن وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی و دلنوشته در ایام سالگرد سیدالشهدای مقاومت بین خانواده نیروهای مسلح استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین نعمتی فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار  و دبیر کمیته ایثارگران و نیروهای مسلح ستاد هماهنگی ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: طی جلسات متفاوت برنامه هایی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت  مصوب و ارائه شده که برخی به دلیل شرایط کرونایی قابلیت اجرا نداشت که به شکلی دیگر این برنامه ها اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  در نهایت سه برنامه برای اجرا مصوب شده است، عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدای نیروهای مسلح در کرمان و شهدای تشییع که بین نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی تقسیم کار شده است در ایام هفته مقاومت و دهه گرامیداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

دبیر کمیته ایثارگران ستاد هماهنگی ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه متن وصیت نامه را دومین برنامه مصوب این کمیته اعلام و اذعان کرد:  هدف از برگزاری این مسابقه ترویج وصیت نامه حاج قاسم بین اقشار نیروهای مسلح است که اعتبارات جوایز توسط سپاه تامین شده که در بین کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اهم از کادر، پرسنل و سرباز با اهل خانواده توزیع خواهد شد و در نهایت سوالات مسابقه به کمیته نیروهای مسلح اعلام  و سپس طی مراسمی از کلیه برگزیدگان مسابقه تجلیل خواهد شد.

نعمتی همچنین به اجرای مسابقه دلنوشته های خانواده و جامعه نیروهای مسلح به عنوان سومین برنامه اشاره کرد و گفت: برای  اجرای این مسابقه  در ابتدا بین کلیه خانواده نیروهای مسلح فراخوان داده می شود و برگزیده ترین دلنوشته که بتوان در  برنامه های فرهنگی مورد استفاده قرار داد جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان خاطرنشان کرد: کلیه این برنامه ها توسط سپاه و  نیروهای مسلح تهیه، تدارک و ابلاغ شده که اعتبارات آنها نیز تامین گردیده است که این برنامه ها در اواخر آذر ماه و دهه اول دیماه اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی نیروهای مسلح وصیت نامه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم