Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@13:24:35 GMT

آپارتمان‌های نقلی منطقه۴ تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۳۱۵۵

آپارتمان‌های نقلی منطقه۴ تهران چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ منطقه4 یکی از مناطق شرقی تهران است. قیمت مسکن در این منطقه تحت تاثیر عواملی چون سن، متراژ، محله و... متغیر است. قیمت مسکن در برخی محله‌ها مانند پاسداران بالاتر و در برخی محله‌ها نیز پایین‌تر است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌های نقلی که طی یک ماه اخیر در این محله معامله شده است، خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

یک واحد آپارتمان 63متری که 21سال از ساخت آن می‌گذرد، متری 21میلیون و 893هزار تومان در محله نارمک معامله شد. همچنین واحدی 57متری و 16سال ساخت در محله مجیدآباد حدودا متری 26میلیون تومان به فروش رفت.

در محله پاسداران قیمت مسکن تنوع زیادی دارد؛ یک واحد آپارتمان نقلی که 55متر و 18ساله است، متری 26میلیون و 287هزار تومان در پاسداران معامله شد. همچنین قیمت مسکن برای واحدی 45متری و 17سال ساخت در محله حسین آباد یک میلیارد و 985میلیون تومان بوده است.

مجیدیه یکی از محله‌های معروف منطقه4 است. یک واحد آپارتمان 62متری و 10سال ساخت در آن متری 48میلیون تومان به فروش رفت. همچنین برای خرید یک خانه 50متری و 8 سال ساخت در کاظم آباد باید یک میلیارد و 770میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

یک آپارتمان 65متری و 12سال ساخت در محله لویزان متری 45میلیون و 357هزار تومان معامله شد. خاک سفید یکی از محله‌های منطقه4 است که قیمت مسکن در آن به طور کل از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است. یک خانه 58متری و 6سال ساخت در این محله متری 27میلیون و 969هزار تومان فروخته شد.

پربیننده ترین قدیمی‌ترین آپارتمان‌های تهران چند؟ آپارتمان‌های ۳ میلیاردی قلب تهران +جدول معاملات رشد قیمت مسکن ارزان، ارزانی خانه‌های لوکس متوسط قیمت مسکن در تهران ۲۰میلیون تومان است شروع زندگی، چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 قیمت مسکن معامله شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد