Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:19:03 GMT

روحانی: فقط ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۳۲۴۵

روحانی: فقط ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند

رئیس جمهور از کاهش شهرهای با وضعیت قرمز به ۱۲ شهر خبر داد و گفت: با اقداماتی که از آبان و آذرماه انجام گرفت، روند این بیماری در اکثریت قاطع استان‌ها بجز موارد معدودی همه کاهشی و بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: حدود ۱۰ ماه است که مردم با ویروس خطرناک مواجه هستند و در این مدت در مجموع اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته‌های اخیر شاهد روند افزایش بودیم اما با اقداماتی که از آبان و آذرماه انجام گرفت امروز شاهد هستیم روند این بیماری در اکثریت قاطع استان‌ها بجز موارد معدودی همه کاهشی و بسیار امیدوار کننده است.

رئیس جمهور ادامه داد: در گزارش امروز دیدیم فقط ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند و بقیه نارنجی و زرد هستند و آن ۱۲ شهرستان هم با تلاش استانداران، رؤسای دانشگاه پزشکی و همه عزیزانی در این زمینه تلاش می‌کنند موفق خواهیم بود مهار کنیم و به شرایط نارنجی یا زرد برگردانیم.

روحانی تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها در قدم اول مرهون مسؤولیت پذیری مردم و همچنین اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی بود البتهخیلی‌ها خواستند در این زمینه اخلال ایجاد کرده و مردم را ناامید کنند و تردید ایجاد کنند. اساس امر اعتماد است. اگر ستاد ملی به عنوان مسؤول این کار را در کشور بر عهده دارد و مردم هم اعتماد داشته باشند کار بزرگی در این راستا انجام شد و ما مشکلاتی نداریم که نتوانیم‌آن را حل و فصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در کنار مردم اقدامات به موقع قرارگاه عملیاتی و نیروی انتظامی، سازمان بسیج و اتحادیه‌های صنفی و مؤسسات مردم نهاد و هلال احمر همه دست به دست هم دادند و اقدامات گسترده‌ای در هفته‌های اخیر انجام دادند و این موفقیت بزرگی بود. ما به مرز ۵۰۰ نفر فوتی در روز رسیدیم بودیم امروز به کانال دویست و خرده‌ای برگشتیم و امیدواریم با تلاش مردم و مسؤولین این رقم بازهم در هفته‌های آینده کاهشی باشد.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 460925

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ستاد ملی مقابله با کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد