Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی محمد موسوی از تیم والیبال سایپا، مصطفی کارخانه سرمربی این تیم نیز از هدایت نارنجی پوشان استعفا داد.

پس از استعفای مصطفی کارخانه، باشگاه سایپا امروز با محمد خمسه، جهانگیر سیدعباسی و ناصر شهنازی مذاکرات خود را آغاز خواهد کرد تا در صورت توافق با هر یک از این مربیان، نیم فصل دوم رقابت‌ها را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5093506 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کارخانه باشگاه سایپا تیم والیبال سایپا سید محمد موسوی استعفا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران هندبال کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ کشتی محمود فکری لیگ برتر هندبال باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که شانسی برای راهیابی به لیگ برتر ندارد و اکنون با اختلاف 16 امتیازی نسبت به منطقه صعود در رتبه پنجم جدول قرار گرفته، از همین حالا برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول برنامه‌ریزی کرده و انتصاب‌های جدیدی انجام می‌دهد.

محمد محمدی، گلر سابق پرسپولیس و استقلال که مدیرعاملی باشگاه سایپا را برعهده دارد و به دنبال بهبود شرایط این تیم است، یک انتصاب جدید در بدنه این باشگاه انجام داد و حمید ترابپور را به‌عنوان سرپرست واحد فرهنگی و ارتباطات این شرکت معرفی و منصوب کرد.

ترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود و جانشین امیرجواد ابراهیم‌زاده در این جایگاه شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟