Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: تزریق نوآوری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در واحدهای صنعتی ضامن رونق صنعتی و دستیابی به جهش تولید است.

به گزارش برنا از اراک ، سورنا ستاری در آیین رونمایی از شیر ۴۲ اینچ دروازه‌ای در شرکت گداخته اراک، افزود: نوآوری و فناری‌های نوین در واحدهای صنعتی بزرگ برای توسعه فناوری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اگر نوآوری در صنعت محقق نشود، تنوع محصولات، کیفیت در روش تولید و امکان رقابت‌پذیری در بازار اتفاق نمی‌افتد و این مهم باعث بروز مشکلات و مسایل کارگری در واحدهای صنعتی بزرگ می‌شود، بنابراین نگاه نوآورانه در صنعت باید نهادینه شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری بیان کرد: واحدهای آراندی و فنی قلب شرکت‌های صنعتی هستند و باید به تناسب نوع فعالیت و جایگاهشان در راستای بهبود مرزهای دانشی و فنی نوین  گام بردارند.

ستاری، بهره‌گیری از استارتاپ‌های جدید را بهترین راه برای جذب نوآوری عنوان کرد و گفت: واحدهای تولیدی  گداختار و ماشین سازی اراک با تولید شیر ۴۲ اینچ نمونه موفقی از کار مشارکتی در توسعه کسب و کار محسوب می‌شوند و این اقدام شایسته باید در تمامی واحدهای تولیدی مرتبط در کشور مورد توجه قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور ماشین سازی اراک سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی