Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین درویشیان ریاست بازرسی کل کشور ، رحیمی به عنوان مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان جنوبی معارفه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حمیدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه بازرسان خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوران تحول قوه قضائیه و برنامه‌هایی که ریاست قوه قضاییه تدوین و ابلاغ کردند که برگرفته از سیاست‌ها و معنویات ابلاغی رهبر است نقش ویژه‌ای برای سازمان بازرسی دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تقویت این سازمان و رسالت مهمی که دارد نقش ارزنده‌ای در رسیدن به تحول قوه قضائیه و نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و ادارات دارد.

واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به یک انتصاب/ استاندار تجدید نظر کندتمام گروه‌های سیاسی از انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی مسرورندانتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به اهداف تشکیل سازمان بازرسی اشاره و بیان کرد: هدف از تشکیل این سازمان نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین بر دستگاه‌های ذیربط است.

حمیدی خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت مستمر وزارت خانه‌ها و ادارات دولتی، انجام بازرسی‌های فوق العاده و اعلام تخلفاتی که کشف می‌کنند از جمله وظایف این سازمان است که این یک وظیفه بسیار سنگین و خطیر است.

 وی تصریح کرد: در خراسان جنوبی سازمان بازرسی از ابتدای تشکیل برکات فراوانی را داشته و برای انجام مسئولیت خود تلاش کرده و اقدامات بسیاری در استان انجام شده است.

مظهری، رئیس سابق سازمان بازرسی استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: در خراسان جنوبی با توجه به اینکه شدت محرومیت‌ها زیاد است و محرومیت‌های طولانی از قدیم داشتیم کار سخت‌تری داریم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری راه پیشرفت را قوی شدن عنوان کردند و در این راستا برای قوی شدن باید با هم افزایی، همت و شجاعت عوامل قانونی این کشور را به اهتمام برسانیم.

 رئیس سابق سازمان بازرسی استان خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون در خراسان جنوبی هم دستگاه‌های اجرایی، هم قانونی و نظارتی در مسیر توسعه استان گام‌های خوبی برداشتند.

در این مراسم، رحیمی رئیس جدید سازمان بازرسی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: خودداری از هرگونه تخلفات که متصور باشد و باز بالاتر از آن استمرار دعای خیر بزرگواران در برنامه کاری بنده است.

در این مراسم از خدمات سید مسلم مظهری، رئیس سابق سازمان بازرسی خراسان جنوبی تقدیر و ابراهیم رحیمی، به عنوان رئیس سازمان بازرسی استان معارفه شد.

انتهای پیام/255/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بازرسی استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان