Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در خراسان رضوی از فوت سه نفر از اعضای یک خانواده در کمتر از دوماه در این شهرستان به علت کرونا خبر داد.   به گزارش ایلنا، محمدجواد یزدانی گفت: متاسفانه برخی از شهروندان عزیز توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند و شاهد عواقب ناگواری در شهرستان هستیم.   مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: برخی از افراد با برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری مراسم جشن تولد، عروسی و ترحیم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سلامت اعضای خانواده و عزیزان خود را به خطر می اندازند.   وی با اشاره به اینکه دورهمی‌ها یکی از مهمترین عوامل انتشار ویروس کرونا است، افزود: برخی از افراد در ماههای اخیر به علت کرونا عزیزان خود را از دست دادند و به سوگ عزیزان خود نشستند.   وی گفت: در یک خانواده کاشمری سه نفر به علت کرونا در کمتر از دو ماه فوت شدند. از همه شهروندان می‌خواهیم با توجه به نزدیک شدن به ایام شب یلدا از برگزاری دورهمی ها خودداری کنند و جان عزیزان خود را به خطر نیندازند. بیشتر بخوانید: کارشناس تغذیه: در شرایط کرونایی سه وعده‌ غذایی را جدی بگیرید کشف 5 ژن که احتمال ابتلا به موارد شدید کرونا را افزایش می‌دهد محدودیت‌های ویژه شب یلدا (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/003BmG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاشمر عزیزان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد