Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدابراهیم عصارزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های شهرداری قزوین و گنبد با نتایج مشابه سه برد و هشت باخت و به ترتیب با هشت و ۹ امتیاز در رده ۱۱ و ۱۰ جدول جای گرفته‌اند و دیداری حساس را برای کسب سه امتیاز مهم این بازی پیش رو دارند.

وی اضافه کرد: در هفته پانزدهم این مسابقات که روز دوشنبه ۲۴ آذرماه در خانه والیبال فدراسیون برگزار می‌شود، نماینده قزوین با شهرداری ارومیه دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصارزاده افزود: شهرداری ارومیه در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با ۹ برد، ۲ باخت و ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است و شهرداری قزوین برای عبور از سد این حریف، کار دشواری را پیش رو دارد.

وی اضافه کرد: دیدارهای باقیمانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران،به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

این مسوول در خصوص مسابقات گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان که به میزبانی قزوین آغاز شده است، افزود: در گروه الف دور مقدماتی لیگ برتر بانوان، چهار تیم با هم رقابت دارند که در نخستین مسابقه تیم‌های سایپا تهران و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی‌پوشان تهرانی، حریف خود را سه بر صفر از پیش رو برداشتند.

وی اضافه کرد: در دومین مسابقه روز نخست هفته دوم نیز تیم‌های شهرداری قزوین و اکسون به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی میزبان، امید سروقامتان بابل برای حضور در بین چهار تیم برتر از دست رفت.

این مسوول ورزشی با اشاره به سایر بازی‌های لیگ برتر والیبال بانوان به میزبانی قزوین، افزود: ساعت ۱۴ امروز تیم سایپا تهران و اکسون و ساعت ۱۷ شهرداری قزوین با سروقامتان بابل دیدار می‌کنند و روز دوشنبه ۲۴ آذرماه نیز، سروقامتان بابل مقابل اکسون و سایپا در برابر شهرداری قزوین به میدان می‌روند.

برچسب‌ها شهرداری قزوین فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین والیبال شهرداری قزوین فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین والیبال اخبار کنکور سروقامتان بابل شهرداری قزوین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!