Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بازگشایی مسیرهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان به منظور ارائه خدمات بهتر به روستائیان منطقه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

به گزارش ایسنا ایوب کرد در سفر به سراوان با بیان اینکه راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفاء می کند، اظهار کرد: مجموعا ۱۶۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور به شمار می روند که تردد را برای روستائیان این بخش با مشکل جدی رو به رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل در نظر دارد با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود محورهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان را بازگشایی کند تا مشکل تردد بخش عظیمی از روستائیان منطقه به مرکز بخش هموار گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.

گفتنی است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزی سراوان از نزدیک از مسیرهای صعب العبور، روند پیشرفت فیزیکی شهرک حمل و نقل و جاده سلامت این شهرستان بازدید نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان صعب العبور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک

 محمد کرمی ، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مناطق درگیر سیلاب جنوب استان از سد مخزنی كهير که بر روی رودخانه کهیر احداث شده و بزرگترین سد مخزنی استان است، بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک