Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار همدان شهروندان را سرمایه‌های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: شاخصه اصلی شهر نمونه داشتن شهروندان قانونمدار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، عباس صوفی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه شهروندان را سرمایه‌های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: شاخصه اصلی شهر نمونه داشتن شهروندان قانون‌مدار است و جشنواره «شهروندان برگزیده»  نیز با هدف تقدیر و تشکر از شهروندان عامل به وظایف شهروندی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جشنواره شهروندان برگزیده در چهار بخش شامل فعالیت در زمینه مدیریت شهری، فعالیت‌های اجتماعی غیر شغلی، فعالیت‌های شغلی، بخش ویژه که تلاشگران سلامت هستند، افزود: در این جشنواره باید به شهروندانی که عامل به وظیفه خود هستند توجه کرده و از توانمندی‌ها و اقدامات آنها تقدیر شود چرا که آنها سرمایه این شهر تاریخی هستند و می‌توانند الگویی برای دیگران باشد.

شهردار همدان با تأکید براینکه اگر شهروندان وظایف خود را به خوبی در حوزه شهروندی انجام دهند بسیاری از مشکلات شهروندی رفع خواهد شد، گفت: سیاست‌های شهروندی می‌تواند در مدیریت شهری نیز مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ مؤلفه مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب معیارهای فرهنگی - اجتماعی برگزار می‌شود، عنوان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی در راستای معرفی جشنواره شهروند برگزیده استفاده شود.

صوفی با اعلام اینکه ثبت نام شهروندان برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده از 15 آذر در این شهر آغاز شده و با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است، مطرح کرد: شهروندان همدانی از طریق وبسایت جشنواره در قالب خودمعرفی و معرفی دیگران می‌توانند به منظور ثبت نام اقدام کنند.

سومین دوره جشنواره شهروند برگزیده همدان کلید خورد رئیس شورای شهر همدان: جشنواره‌ شهروند برگزیده می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای کشور باشد ‌‌شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده در همدان اعلام شد

 

وی بیان کرد: شهروندان همدانی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال 99 تا 20 دی ماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند و یا کد دستوری #900400*6655*  را با تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره شهروندان برگزیده شهروند برگزیده جشنواره شهروند مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم