Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: این درمانگاه با مشارکت شهرداری و همت خیر شیرازی با هدف تسهیل دسترسی به مراکز درمانی و کاهش هزینه‌های اقشار کم درآمد در حال ساخت است و در آینده این درمانگاه بصورت هیات امنایی مدیریت و اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نوید گویی بابیان این مطلب که رویکرد خیرین شیرازی در سنوات گذشته مددرسانی به نیاز‌های روز اقشار محروم جامعه است، افزود: این مجمع در تلاش است تا با واکاوی نیاز‌های روز جامعه، مددرسانی به اقشار نیازمند را هدفمند نماید و آنچه بیش از همه در اولویت قراردارد را جهت سرمایه گذاری معنوی به خیرین معرفی کند.

او گفت: مراسم کلنگ زنی این درمانگاه که قراردبود طبق تفاهم نامه امضا شده با شهرداری با حضور خیرین، مقامات ومسئولان شهری واستانی انجام شود به دلیل رعایت هر چه بیشتر اصول بهداشتی در امر مقابله با ویروس کرونا انجام نشده و مقرر شد عملیات اجرایی با سرعت ودقت هرچه تمام‌تر آغاز شود و پیش بینی نی شود در مدت حدود سه سال مراحل ساخت این درمانگاه خیر ساز به اتمام برسد.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز افزود: این درمانگاه خیر ساز در سه طبقه در زمینی به متراژ ۷۵۰ متر مربع و با زیر بنا ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است و مراحل تجهیز آن نیز توسط خیرین انجام خواهد شد.

علی نوید گویی در ادامه گفت امیدواریم اتمام این درمانگاه را در روزی که عاری از هر نوع بیماری به‌ویژه بیماری ویروس منحوس کرونا با حضور مردم شیراز و خیران به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین شهرساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد