Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:06:11 GMT

تعداد مناطق قرمز به ۱۲ شهر کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۰۹۷

تعداد مناطق قرمز به ۱۲ شهر کاهش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا رئیسی روز شنبه افزود: با اعمال محدودیت هایی که از ۵ آبان در کشور اعمال شد و با تشدید محدودیت ها از اول آذر اکنون میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به بالای ۹۰ درصد رسده است و تعداد شهرهای قرمز هم از ۳۴ شهر به ۱۲ شهر کاهش یافته است و روند ابتلا و مرگ ناشی از کرونا نیز در کشور نزولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اداه داد: با وجود کاهش شهرهای قرمز، ۴ استان کشور بیشترین وضعیت ابتلا به کرونا را داشتند که شامل استانهای اردبیل، گلستان، گیلان و مازندران  است و البته در این هفته و بر اساس آخرین اطلاعات به رورسانی شده فقط دو استان گیلان و مازندران در وضعیت قرمز هستند.

رئیسی گفت: در همین راستا از ۳۴ شهری که قرمز بودند اکنون فقط ۱۲ شهر قرمز هستند. در گیلان چهار شهر آستارا، بندرانزلی، رودسر و توالش، در مازندران پنج شهر شامل آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا، همچنین زرین دشت در در فارس، بافت در کرمان  و گومیشان در استان گلستان در وضعیت قرمز و بقیه شهرهایی که جزو ۳۴ شهر قرمز بودند از امروز به حالت نارنجی درآمدند و میزان محدودیت ها در آنها کاهش می یابد.

ادامه دارد..

برچسب‌ها ویروس کرونا علیرضا رئیسی فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا علیرضا رئیسی فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا علیرضا رئیسی فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه