Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:42:34 GMT

آخرین تحرکات کاندیداهای انتخابات در گچسارن و باشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۱۹۵

آخرین تحرکات کاندیداهای انتخابات در گچسارن و باشت

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت وارد فاز جدید از تحرکات و نوع فعالیت‌های مدعیان تصدی صندلی سبز بهارستان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با نزدیک شدن به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران باشت تحرکات نامزدهای انتخاباتی در این دو شهرستان نیز بیشتر از قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نامزدهای انتخاباتی در گچساران و باشت "ریحان محمدپور" است که اخیرا به چهره جدید و مورد توجه در حوزه باشت قرار گرفته است، هر چند محمدپور در نظر دارد تا پایان در صحنه انتخابات میان دوره ای حضور داشته باشد، اما بعضی از تحلیل گران انتخابات می گویند عمده فعالیت‌های این نامزد انتخاباتی در حوزه باشت است و باید در گچساران هم بتواند برای خود جایگاهی دست و پا کند.
اما در ضلع دیگر انتخابات "ساسان تاجگردون" فعالیت دارد که با حضور عبدالرحیم رحیمی، سعی دارد که با متقاعدکردن افراد اصلاح‌طلب و هواداران این طیف، وی را از صحنه این مارتن انتخاباتی بیرون کند هر چند رحیمی گفته است در انتخابات تا آخر ایستاده است و در رسانه ها انتقادهای شدیدی نسبت به عملکرد و ورود ساسان تاجگردون به انتخابات داشته است اما این پیش بینی هم وجود دارد که در روز انتخابات شاید یکی از این افراد حضور داشته باشد.
هر چند غلام رضا تاجگردون در نظر دارد با فضای مجازی کانون انتخابات گچساران و باشت را به سوی خود جلب کند.
اما در طرف دیگر ماجرا علیمراد جعفری که سابقه یک میان دوره ای حضور را در مجلس شورای اسلامی دارد، عمده فعالیت خود را در فضای مجازی و با تشکیل تیم منسجم رسانه ای دنبال می کند، تحلیل ها نشان می دهد عمده هواداران وی در قسمت های از گچساران است، هر چند نیم نگاهی به باشت انداخته است تا در صورت، اتفاقات نادری چون تائید صلاحیت های شورای نگهبان اتفاق بیفتد و باشت را هم جز پایگاه آرای خود قرار دهد.
در نگاهی دیگر به رقیب اصلی تاجگردون یعنی سید قدرت حسینی، که فضای حقیقی و دیدارها سنتی را بر فضای مجازی ترجیح داده است و خودش با چند تن از لیدرهای اصلیش از آخرین نقطه گچساران تا باشت را در دستور کار خود قرار داده است، هر چند رد اعتبارنامه تاجگردون را تا حدودی زیادی به وی برچسب زده اند، ولی حسینی پا را فرا تر از تحلیل ها گذاشت و تمام افراد حاضر در انتخابات را بعنوان رقیب به مبارزه سیاسی دعوت کرده است، مطمئن است که این دوره او وارد مجلس خواهد شد.

اما قشقایی ها می توانند متفاوت تر از همیشه باشند، با توجه به حضور چند نامزد سر شناس  در باشت و گچساران  با یک اتحاد کامل می توانند حرف برای گفتن زیاد داشته باشند و حتی بعضی معتقدند برای اولین بار می توان یک کاندید قشقایی از گچساران و باشت روانه مجلس شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گچساران و باشت میان دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت