Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا دهقانی‌اشکذری درباره حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف اظهار کرد: گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دانشجویی(آوای وصال) این واحد دانشگاهی که یک سالی از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود را سپری می‌کند، توانست برای نخستین بار در مرحله فینال مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دانشجویی(آوای وصال) دانشگاه آزاد اسلامی یزد در دو بخش همخوانی و تواشیح این مسابقات که سالانه زیر نظر شورای عالی قرآن و جزء بزرگ‌ترین رویداد قرآنی در سال محسوب می‌شود با پشت سر گذاشتن رقیبان خود در مرحله انتخابی استانی، منطقه‌ای و کشوری، جزء ۶ گروه برتر تواشیح‌خوان جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۹ معرفی و در مرحله رده‌بندی شورای عالی قرآن در سال جاری اجرای برنامه داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: اعضای این گروه قرآنی همگی از قاریان برجسته و منتخب مسابقات قرآنی دانشجویی این واحد دانشگاهی هستند که با فراخوان، عضو کانون دانشجویی سرود و تواشیح دانشگاه می‌شوند.

دهقانی‌اشکذری تأکید کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به‌عنوان مجری و مهد ایجاد این هنر دینی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مدت ۱۵ سال است که در جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت فعال دارد و سالانه مقام‌ها و افتخارات گسترده‌ای را در کارنامه خود با عناوین مختلفی رقم زده است.

وی با تبریک این افتخار ارزشمند برای جامعه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و استان یزد عنوان کرد: اسامی اعضای اعزامی گروه تواشیح آوای وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد به این مسابقات عبارتند از علی زادمهر(سرپرست گروه)، منصور گلمحمدی، ابراهیم شادپور، محمدجواد پرهیزکار، محمدحسین نجارزاده و محمد سالاری نوروزی.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1083725 برچسب‌ها تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد مسابقات قرآنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم