Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@08:35:02 GMT

معرفی تاک شو همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۳۲۴

معرفی تاک شو همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی

همرفیق، برنامه تاک شو و گفتگو محور شهاب حسینی، سرانجام پس از گذشت چند ماه، در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع شد. اوایل تیر ماه سال جاری خبری در مورد ساخت برنامه همرفیق توسط سید شهاب حسینی منتشر شد و پس از گذشت یکماه پروانه پخش این اثر از سازمان سینمایی دریافت شد و پس از گذشت چند ماه، قرار است این تاک شو اینترنتی هر پنجشنبه از رسانه اینترنت هکس دانلود و سایر پلتفرم ها پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاک شو یا برنامه گفتگو محور، به برنامه رادیویی یا تلوزیونی که در آن مجری و یک یا چند مهمان پیرامون موضوع خاصی به گپ و گفتگو می پردازند. معمولاً مهمانان دارای تجربه های مختلف در برخورد با موضوع مورد بحث هستند و نظرات غیرتخصصی و شخصی خود را بیان می کنند.

تاک شو اینترنتی همرفیق با اجرا و کارگردانى سید شهاب حسینى، تهیه کنندگى حسن خدادادى و نویسندگى سروش صحت تولید شده است که میزبان چهره‌هاى هنری و سینمایی کشور است.

در این برنامه شهاب حسینی با بازیگران و ستارگان سینمایی کشور به گفتگو خواهد پرداخت و هر یک از میهمانان میبایستی با بهترین رفیق خود در برنامه حاضر شوند. میهمانان اولین شب از این مجموعه نوید محمدزاده و بهترین دوست او هستند و با توجه به درخشش نوید محمدزاده در سینمای ایران، انتظار میرود قسمت اول همرفیق یکی از جذاب ترین قسمت های این تاک‌شو باشد.

شهاب حسینی مجری تاک شو همرفیق در مورد اثر جدیدش اینگونه توضیح داد:

در شرایطی که الان داریم درش زندگی میکنیم ، شاید به خودم گفتم که زمان این نیست که دیگه با حضور در یک فیلم یا سریال یا بازی کردن یک نقش، بخوام تاثیر گذاری داشته باشم روی جامعه و پیامی رو بخوام منتقل کنم، شاید الان ایجاب بکنه که نفس به نفس و چهره به چهره با هم‌دیگه صحبت بکنیم.

برنامه همرفیق با اسپانسری اپلیکیشن آپ ساخته شده است و بصورت هفتگی هر پنج شنبه پخش خواهد شد. پخش این برنامه تاک شو به سبک تاک شو های خارجی از رسانه هکس دانلود آغاز شده است و اولین قسمت از پنجشنبه هفته قبل پخش شد. نویسندگی این برنامه تاک شو شبکه نمایش خانگی را سروش صحت بر عهده داشته و چهره های محبوب کشور را در فضایی متفاوت میزبانی خواهد کرد. هم اکنون میتوانید جهت دانلود برنامه همرفیق به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

پخش سریال خانگی ملکه گدایان از شبکه نمایش خانگی

در کنار این مجموعه قرار است سریال خانگی ملکه گدایان در شبکه نمایش خانگی و رسانه هکس دانلود پخش شود. ملکه گدایان مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال‌ 1399 در شبکه نمایش خانگی است. در خلاصه سریال ملکه گدایان آمده است که امروز من می تونه فردای تو باشه هیچکس از سرنوشت اش خبر نداره حتی شما. دانلود سریال ملکه گدایان نیز از سایت هکس دانلود امکانپذیر است.

از بازیگران سریال ملکه گدایان میتوان به  باران کوثری، فرزاد فرزین، رویا نونهالی، پانته آ بهرام اشاره کرد.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، صدابرداران: مهدی آزادی، علی ظهوری، مدیر تولید: علیرضا محمدی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: زهرا مهدوی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: هلیا رضایی ، تصویربردار پشت صحنه : ژوبین آرمند و مشاور رسانه ای: آیدین نادری.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهاب حسینی همرفیق رپورتاژ آگهی شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان شهاب حسینی تاک شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون‌اند و در عین حال برخی از تلویزیونی‌های با قدمت هم با کاری جدید سر از نمایش‌خانگی درمی‌آورند.

پیگیری‌هایی که انجام شده این روز‌ها تلویزیون ۵۲ سریال در حال پیش‌تولید و تولید دارد که از سمتِ سیمافیلم پیش می‌رود و سریال‌هایی هم توسط برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی پیش می‌رود که به روال گذشته برای پخش از تلویزیون ساخته می‌شوند.

به طور مثال سریال «بوقچی» که مجموعه تلویزیونی فوتبالی است، البته در دهه‌های گذشته داریوش ارجمند و اکبر عبدی سریال «به سوی افتخار» را با فضای مافیای فوتبال به آنتن تلویزیون رساندند. یا «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی و پرداختن به بازیکنان شناخته شده و مصائب و مشکلات‌شان، «سه پنج دو» به گونه‌ای سرمایه‌گذاران و مافیای فوتبال، «آخرین بازی» و «لژیونر» هم جزو دیگر کار‌های فوتبالی به شمار می‌رود که تاکنون در ساختار تلویزیون به آن‌ها پرداخته شده است.

البته این روز‌ها «پرویز خان» هم بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر و اکران در سینما به شبکه نمایش‌خانگی آمده است.

حالا باید دید «بوقچی» با چه هدفی ساخته شده و تنها قصدِ به هیجان درآوردن مخاطب به واسطه پرداختن به «فوتبال» در یک اثر نمایشی را دارد یا به دنبال اهدافی دیگر است؟

این سریال در تهران به فیلمبرداری خودش ادامه می‌دهد و پیگیری‌ها نشان می‌دهد تا تیرماه تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت. حسن حبیب‌زاده کارگردانی سریال را برعهده دارد و گفته می‌شود موسسه هنری سوره آن را تهیه می‌کند. در این سریال حسن پورشیرازی، امیر غفارمنش، آرش نوذری، امیر کربلایی‌زاده، شهره سلطانی، رامین ناصر نصیر و بسیاری دیگر از هنرمندان به ایفای نقش می‌پردازند.

اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد. سریال «لالایی» که قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

این سریال به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی کار کرده و «سرزمین بالش‌ها» را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت این روز‌ها در اواخر تصویربرداری به سر می‌برند و گروه در تهران مشغول فعالیت‌اند تا اواخر اردیبهشت‌ماه کار به پایان برسد. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

امیر کربلایی‌زاده که مدت‌ها از او خبری نیست و بیشتر به آموزش استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد و فرهاد بشارتی هم چندی پیش از حضور خود در این سریال خبر داده بود. قطعاً بازگشت داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها با سریالی در شبکه نمایش‌خانگی را می‌توان به فال نیک گرفت، چون خبر‌ها حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.

سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کار‌هایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است. در عین حال باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» و برخی از پروژه‌هایی که او و دوستان داریوش فرضیایی فعالیت داشته‌اند می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کار‌های کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون