Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@22:44:58 GMT

نشست مشترک نمایندگان با آیت الله رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۳۲۶

نشست مشترک نمایندگان با آیت الله رئیسی

 سید غنی نظری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا و معاونان وی در محل قوه قضائیه در روز یکشنبه (23 آذرماه) خبر داد.

 وی بیان داشت: نحوه تعامل کمیسیون اقتصادی با قوه قضائیه، نظارت بر خصوصی‌سازی‌ها از جانب هر دو طرف، مسئله رسوب کالاهای اساسی در گمرکات و موضوع پرونده‌های فرارهای مالیاتی از جمله محورهای جلسه اعضای کمیسیون با مسئولان قوه قضائیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای این نشست مشترک بررسی طرح‌ها و لوایحی است که با موضوعات مشترک حقوقی و قضایی در دست اقدام است، اضافه کرد: بررسی راهکارهای افزایش شفافیت اطلاعات اقتصادی برای پیشگیری از ورود فساد در نظام اقتصادی کشور از دیگر محورهای این نشست است.

نظری با تأکید بر اینکه آسیب‌شناسی محتوای قانون از منظر دستگاه قضایی برای افزایش اثربخشی و کارایی قوانین اقتصادی از دیگر محورهای این جلسه است، گفت:امیدوارم با افزایش همکاری‌های بین مجلس و قوه قضائیه در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اصلاح و تدوین قوانین مؤثر و نظارت درست بر اجرای آنها شاهد کاهش فساد باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آیت الله رئیسی قوه قضائیه قوه قضائیه نمایندگان آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • تسهیل در مرزها به افزایش صادرات به افغانستان منجر می‌شود
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • دو چالش پروژه راه آهن شلمچه-بصره؛ مین روبی و ساخت پل
  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان