Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:51:42 GMT

دستگیری دو سارق مسلح در بافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۳۵۵

دستگیری دو سارق مسلح در بافت

محمود بیدشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: دو نفر سارق مسلح که یک دستگاه خودرو را از بلورد سیرجان به طرز وحشیانه و با استفاده از اسلحه جنگی و ضرب و شتم راننده خودرو ربوده بودند ، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافت عنوان کرد: سارقین پس از وقوع جرم قصد گذر از حوزه شهرستان بافت به سمت جنوب استان را داشتند که در یک عملیات غافلگیری  دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدشکی عنوان کرد: یک قبضه اسلحه جنگی، کلت کمری و تعدادی فشنگ از سارقان کشف و ضبط شد و متهمین که تعداد آنها دو نفر بود و یکی از آنها سابقه شرارت‌های متعدد داشت تحویل آگاهی سیرجان شدند.

وی خاطرنشان کرد: در جرائم خشن شدت برخورد مامورین به مراتب سخت‌تر خواهد بود و هیچگونه مماشاتی با عوامل ناامنی وجود نخواهد داشت و مامورین انتظامی طبق قانون به‌کارگیری سلاح اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری بافت خودرو سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد