Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عمرون روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف جلوگیری از افزایش قیمت، تهیه اقلام مورد نیاز شب یلدا از جمله آجیل، خشکبار، میوه و شیرینی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و برخورد با متخلفان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این طرح بازرسان و ناظران اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن وتجارت و روسای شعب تعزیرات حکومتی شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرون افزود: نظارت بر داشتن فاکتور خرید و فروش و رعایت سود قانونی در واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی فروشی‌ها و تره‌بار انجام می‌شود.

وی از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده تخلف از جمله گرانفروشی و کم فروشی تخلف را با شماره ۱۲۴ و یاسامانه پیامکی سازمان تعزیرات حکومتی استان ۳۰۰۰۹۶۵۱ و یا سامانه تعزیرات ۱۳۵ تخلفات را اعلام کند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی مجوزدار در چهارمحال و بختیاری فعال است.

شب چله، آخرین شب پاییز و بلندترین شب سال است که خرید میوه و آجیل در این شب برای مردم ایران مرسوم است.

کادر درمان از مردم درخواست کرده‌اند برای قطع زنجیره انتقال و دوری از شیوع ویروس کرونا از دورهمی های شب یلدا خودداری کنند و این دورهمی‌ها را به بعد از فروکش کردن شیوع و پاندمی ویروس کرونا منتقل کنند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال مانند سنوات گذشته با شروع تدریجی بازار رهن و اجاره نظارت بر مشاورین املاک آغاز شده، گفت : این نظارت‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و به صورت مستمر تا پایان آبان ماه و آخرین موارد جابجایی مستاجران ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز به صورت موردی چنانچه گزارشی از تخلف به دست ما برسد، برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این نظارت‌ها در قالب گشت‌های مشترک با همراهی راه و شهرسازی، دادگستری، اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مواردی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد یاد کرد و رعایت حق کمیسیون مصوب، صدور کد رهگیری، عدم اجاره منازل مسکونی با قیمت نامتعارف و... را از مهمترین این موارد برشمرد.

شاهی خاطرنشان کرد: به علاوه چنانچه مستاجران و مالکان تخلفی را از سوی مشاورین املاک مشاهده کردند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات، شکایت خود را به ثبت برسانند.

وی هدف از این نظارت‌ها را جلوگیری از تخلفات و ایجاد التهاب در بازار رهن و اجاره و کمک به شرایط مستاجران اعلام کرد که هر ساله دنبال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته نیز در مجموع ۳۴۸ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک کرمانشاه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها برای ۱۶۳ بنگاه مشاور املاک پرونده تشکیل شد و ۱۱۷ واحد محکوم شدند که جریمه آنها بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود. سه واحد متخلف پلمب شدند.

به گفته شاهی، عمده تخلفات سال گذشته مربوط به عدم رعایت کمیسیون مصوب و سقف افزایش اجاره بها در قرارداد‌ها بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک