Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:38:03 GMT

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۴۵۲

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در گیلان برگزار می شود

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به مراسم یوم‌الله ۹ دی در گیلان گفت: در تلاشیم این مراسم میدانی و در فضای باز با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار شود و در صورت عدم مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(شنبه، ۲۲ آذر) در نشست بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت با تسلیت ضایعه جانگداز فقدان مجاهد نستوه آیت‌الله «محمد یزدی» به ملت مسلمان ایران به‌ویژه روحانیت، شاگردان و دوستداران ایشان، به ترور شهید «فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: تروریسم دولتی با همکاری سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد در چند سال اخیر دست به ترور دانشمندان هسته‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی زده تا به خیال خام خود حرکت علمی کشور را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راه شهیدان تداوم داشته و جریان علمی کشور به همت جوانان انقلابی و مومن رونق گرفته است افزود: مجازات عاملان و آمران جنایت ضدبشری ترور شهید فخری‌زاده از سوی ملت انقلابی و مسلمان ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه عزت و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی چون قاسم سلیمانی‌هاست اظهارداشت: در سال ۸۸ دشمن با تمام ظرفیت‌های خود تلاش کرد تا انتخابات ریاست جمهوری را با ایجاد فتنه و اغتشاش تهدیدی بزرگ برای نظام اسلامی ایران کند که با تدبیر و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم انقلابی ایران خنثی کند.

 

اشجری ادامه داد: این تهدید با خنثی‌سازی فتنه و طرد فتنه‌گران در حماسه‌ ماندگار نهم دی به فرصت بیعت و میثاق مجدد امت با ولایت تبدیل و با سرافرازی ملت بصیر ایران اسلامی ضربۀ مهلک دیگری بر پیکر لرزان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان وارد شد.


وی با بیان اینکه حماسه‌ ماندگار نهم دی نشانه ایستادگی ملت ایران در برابر فتنه‌گران و حمایت از رهبری و ارزش‌های نظام است تاکید کرد: ایران اسلامی با فصل‌الخطاب قراردادن فرامین مقام معظم رهبری از هر گزندی از سوی استکبار جهانی در امان است.



اشجری با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند که خیانت‌های بی‌شرمانه فتنه‌گران، حمایت‌های براندازانۀ استکبار جهانی و همچنین اقدامات فریبکارانۀ حامیان فتنه به‌منظور تحریف تاریخ، به فراموشی سپرده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به حماسه ۸ دی گیلانیان که یک روز زودتر از سراسر کشور علیه فتنه‌گران به پا خواستند افزود: گیلانیان با خلق حماسه یوم‌الله هشتم دی، طلایه‌داران بصیرت نام گرفتند و به دریافت مدال بصیرت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مفتخر گشتند. 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از یوم‌الله ۹ دی یازدهمین سالروز حماسه ماندگار نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) آغاز شده و تا سالروز قیام خونین مردم ولایتمدار قم در 19 دی ادامه می‌یابد، گفت:  اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حمله شجاعانه موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، اربعین شهید دانشمند هسته‌ای فخری‌زاده و آغاز مبارزه با فتنه استعماری کشف حجاب به دست رضاخان ملعون در این دهه قرار گرفته وکه با ایام فاطمیه اول نیز مقارن شده است.


وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت یوم‌الله نهم دی  اذعان کرد: در تلاشیم تا این مراسم به‌شکل میدانی و در فضای باز با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار شود و در صورت عدم مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: فتنه و اغتشاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حماسه نهم دی فتنه گران یوم الله نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد