Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کامبیز دیرباز بازیگر، که مهمان برنامه «پنجشنبه جمعه» بود، در گفت وگوی تلفنی با منصور ضابطیان اظهار کرد: از بزرگان و اساتیدم آموخته ام که از حاشیه دور باشم. هم حاشیه مثبت هم حاشیه منفی، همه حاشیه‌ها منفی نیستند. از اساتیدم در دانشکده آموختم که زیادی توی چشم بودن و سر زبان بودن، آنجایی که نباید باشی برای بازیگر سم و مضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرض کنید من برای خودم متصور هستم که پنجاه سال بخواهم با افتخار بازی کنم، مشتم را باید در طول این سال‌ها باز کنم. اگر خیلی زود باز کنم شاید دیگر جذابیتی برای مخاطب نداشته باشم. به همین دلیل از این ماجرا‌ها دور هستم.

او که این روز‌ها سریال آقازاده را در شبکه نمایش خانگی دارد در ادامه درباره اینکه کدام یک از اساتیدش او را به دور ماندن از حاشیه توصیه می‌کرد، توضیح داد: مرحوم پرویز پورحسینی از بهترین اساتید من در دانشکده بودند. در سریال میکائیل هم با او همبازی بودم. او واقعا پیگیر شاگردهایش بود. همه کار‌های بچه‌ها را دنبال می‌کرد.

سال ۷۴ یکی از ورودی‌های پرکار بود. می‌توانم اسم ۱۰ نفر را ببرم که وارد سینمای حرفه‌ای شدند. حامد بهداد، حمید گودرزی، حسام نواب صفوی از جمله این افراد بودند. استاد پورحسینی و استاد سمندریان بسیار تلاش می‌کردند که سوای بازیگری چگونه زیستن یک بازیگر را به ما بیاموزند.

دیرباز یادآور شد: این روز‌ها بعد از ۱۶ سال دوباره فضای کار جنگی را تجربه می‌کنم. سریال نابرده رنج هم صحنه‌های جنگی داشت. اما در سینما بعد از دوئل ۱۶ سال است کار جنگی نکرده ام. سنم بالاتر رفته و ۴۵ سالم است. واقعا پوستم در خاک، خاکریز، فضا و مختصات فیلم جنگی کنده می‌شود. ان‌شاءالله دو هفته آخر کار است. امیدوارم کرونا بگذارد که کار تمام شود.

بیشتر بخوانید

گفت‌وگوی خواندنی با کامبیز دیرباز/ این که ادای احسان علیخانی را در بیاورم به درد نمی‌خورد!

وی در پایان گفت: این فیلم با نام «تک تیرانداز» کار علی غفاری است. سینمای قهرمان پرور است که خیلی می‌پسندم. رُل تک تیرانداز را بازی می‌کنم که خیلی دوست دارم و به همین دلیل سختی هایش را به جان خریدم. تیراندازی یکی از علاقه هایم است. اما به خاطر این نقش اختصاصا تیراندازی با اسلحه دوربین دار را یاد گرفتم.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کامبیز دیرباز کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال