Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:06:13 GMT

روایت وبو از دیدار جنجالی PSG- باشاک شهیر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۷۱۸

روایت وبو از دیدار جنجالی PSG- باشاک شهیر

پی‌یر وبو دستیار سرمربی باشاک‌شهیر درباره اتفاقاتی که در بازی جنجالی این تیم با PSG رخ داد توضیحاتی داد و خود را قربانی نژادپرستی توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر وبو دستیار سرمربی باشگاه باشاک شهیر استانبول درباره اتفاقات جنجالی دیدار این تیم با PSG توضیحاتی ارائه داد و گفت در جریان این بازی قربانی نژادپرستی بوده و لحظات سختی را سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید بعد از پشت سر گذاشتن چندین روز دشوار از نظر عصبی حالا آرام شده و شرایط بهتری پیدا کرده است.

 

 

وبو در این باره گفت: " همینطور که الان از صدایم مشخص است حالا دیگر آرام شده ام. وقتی فیلم آن صحنه‌ها را نگاه می‌کنم و صورت خودم را می بینم باورم نمی‌شود که تا آن حد عصبانی بودم. در آن شرایط اصلاً دلم نمی خواست جای کسی باشم که جلوی من ایستاده. اولین بار بود که صورتم را اینطور برافروخته می دیدم. یادم نمی آید پیش از آن هرگز اینطور شده باشم".

 

واکنش وبو قابل درک است چرا که او معتقد است داور چهارم رومانیایی بازی لوچسکو برای اشاره به او به رنگ پوستش اشاره کرده است.

 

 

وبو در ادامه صحبتهایش گفت: " از جایی من که ایستاده بودم کاملاً می‌شد فهمید که او دارد به یک نفر دیگر می‌گوید اون سیاه رو بنداز بیرون. کلمه ای که او استفاده کرد واقعاً عصبانی کننده بود".

 

دستیار سرمربی باشاک شهیر در ادامه گفت: " شنیدن این از یک داور واقعاً شوکه کننده بود. از کسی که قرار است بر همه موقعیتهای بازی کنترل داشته باشد. از یک داور چهارم در لیگ قهرمانان. این پست مهمی است که باید آدمهای درست در آن مشغول به کار باشند. ما باید مراقب حرفهایی که در زمین می زنیم باشیم. خود من الان که با شما حرف می زنم باید مراقب حرفهایم باشم".

 

 

وبو در ادامه گفت: " من به رختکن رفته بودم و نمی دانستم چه خبر شده. بعد رافائل آمد و گفت ما زمین را ترک کردیم و دیگر بازی نمی کنیم. گفتم چی؟ دیگه بازی نمی کنید؟ سی ثانیه بعد کل تیم به رختکن آمد. از من پرسیدند چالت چطوره؟ من واقعاً عصبی بود و نمی خواستم در آن لحظات چیزی بگویم که وضعیت را خراب تر کند. این بود که سکوت کرده بودم".

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن باشاک شهیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا