Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه فرهنگسرای کار و تعاون، «داوود حشمتی» اظهارداشت: این پویش با شعار «#پایان-کار-شروع-کودکی» و با درنظرگرفتن اصل کرامت وجودی انسان در هندسه‌ معرفتی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی گفت: برخی کودکان به سبب شرایط زندگی با محرومیت از بسیاری حقوق خود، برای کسب هزینه‌های زندگی مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حشمتی» افزود: کار کودکان در تمامی ادوار به‌ نوعی وجود داشته است و فقر عامل اصلی کار کودکان است اما آموزش و پرورش ناکافی، قوانین فرهنگی و اجتماعی نادرست، مشکلات اقتصادی جامعه، تعداد اعضای خانواده، جغرافیا و اقتصاد جهانی همه و همه در افزایش میزان کار کودکان تأثیرگذار است.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون بیان کرد: آداب و رسوم کشور ما در «شب یلدا» با شب‌نشینی اقوام و خانواده در کنار یکیدگر برگزار و اعضای خانواده در این شب گردهم آمده و به قصه‌خوانی، مثل‌گویی، حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و ذکر دعا در کنار سفره‌ این شب که با شیرینی، آجیل و... تدارک دیده شد، می‌گذرانند.

وی اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دورهمی خانوادگی، مقارن با سی‌ام آذرماه (پنجم جمادی­ الاول) و ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار در طولانی‌ترین شب سال(شب یلدا) در قالب پویش «#یلدا-حوالی-توست» با توسل به حضرت زینب(س)، شهروندان می‌توانند اقدام به نذر هدیه و غذا برای کودکان کار ‌کنند.

حشمتی گفت: این پویش به همت فرهنگسرای کار و تعاون با همکاری خیرین و سایر نهادها برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در پویش مردمی «یلدا حوالی توست» می‌توانند به این فرهنگسرا به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کودکان کار شب یلدا فرهنگسرای کار و تعاون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کودکان کار شب یلدا فرهنگسرای کار و تعاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کودکان کار شب یلدا فرهنگسرای کار و تعاون اخبار کنکور فرهنگسرای کار و تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است

امتداد -مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در میز ارتباطات مردمی نماز جمعه تهران اعلام داشت خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این برنامه اظهار داشت: نماز جمعه مراسم مهم آیینی ، عبادی و سیاسی جامعه مسلمین است، در نماز جمعه علاوه بر جنبه های عبادی، مسائل مهمی از جمله رسیدگی به مشکلات مردم گره گشایی از چالش های آنان ، همفکری درباره مسائل مهم روز و طرح برنامه های جدید کشور در حوزه های اقتصادی اجتماعی نیز در این آیین زیبای مذهبی قابل ارائه است.
وی گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، گوش به فرمان رهبری عظیم الشان، تمامی تلاشها و توانمان را برای تحقق شعار سال بکار می بندیم و کمک مردم عزیز، اهداف اقتصادی را محقق می نماییم.
وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت مجموعه وزارتخانه ای فعالیت می کند که ساز و کار اهم مباحث اقتصادی و اجتماعی مردم در آن وجود دارد، این بانک همگام با سایر سازمانهای همکار, خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم می داند.
این مقام بانکی تاکید کرد: میز ارتباطات مردمی فرصتی برای پاسخگویی به مسائل، پیشنهادها، سوالات و مشکلات مردم است، مدیران بانک همواره در سفرهای استانی، همچنین در مناسبت ها و راهپیمایی ها در این میزها حضور می یابند.
شیخ حسینی ادامه داد: دکتر مرتضوی وزیر توانمند و محبوب مردمی و دکتر ویس کرمی معاون امور تعاون وزارتخانه رویکردی مردمی دارند و همواره در برنامه ها و سفرها دیدارهای چهره به چهره را در نظر دارند. بنده شخصا نیز علاقه مند و مشتاق به دیدار مردمی و مردم مداری هستم، اعتقاد دارم همه تلاشها و تدابیر و اقدامات متنوع دستگاهها و مسئولین برای ارتقای سطح زندگی مردم است.گفتنی است در این مراسم علی وفایی مدیر شعب استان تهران،ابراهیمی رئیس اداره کل امهال و وصول مطالبات، فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات ،سید علی میرفخرائی رئیس اداره کل روابط عمومی ،محمد حسن رزاقی رئیس شعبه مستقل مرکزی ،محمد ذوالفقاری سرگروه کارشناسان حقوقی مدیریت شعب استان تهران ،عبدالرضا سیدآقایی رئیس دایره اعتبارات مدیریت شعب استان تهران به صورت رو در رو پاسخگوی مشکلات مراجعه کنندگان مردمی بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند