Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه، روز جمعه (۲۱ آذرماه) اعلام کرد که نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC) روز ۱۶ دسامبر (۲۶ آذرماه) و یک روز زودتر از برنامه‌ریزی پیشین برگزار می‌شود.

برخی منابع پیش از این از احتمال برگزاری نشست آینده وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس در چهارم ژانویه (۱۵ دی‌ماه) خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوپک پلاس ۱۳ آذرماه توافق کرد کاهش تولید نفت خود را در ماه ژانویه به مقدار ۵۰۰ هزار بشکه در روز تسهیل و از این ماه نشست‌های خود را ماهانه برگزار کند تا درباره تعدیل بیشتر تولید تصمیم بگیرد.

تاریخ نهایی نشست وزیران اوپک در نشست کمیته وزارتی اوپک و غیر اوپک نهایی می‌شود.

کد خبر 5093632

منبع: مهر

کلیدواژه: اوپک غیر اوپک تولید نفت قیمت نفت قیمت نفت قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه ۱۴۰۰ راه آهن خواف هرات ویروس کرونا وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس تولید نفت نهاده های دامی اقتصاد چین قیمت یورو قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه