Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مســعود ملکی فرماندار و اعضــای شـــورای تأمیــن شهرســتان بروجــن، ضمــن دیدار با وحید میرزائی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو، در این دیدار که اعضای شورای تأمین شهرستان بروجن نیز در آن حضور داشتند، راهکارهای تعامل هرچه بیشتر بین صنعت و شهرستان مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این دیدار، فرماندار شهرستان بروجن ضمن قدردانی از زحمات فرزاد اسماعیلی، مدیرعامل سابق این شرکت، اظهار امیدواری کرد حضور وحید میرزایی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منشأ رشد و تعالی هرچه بیشتر در شرکت ورق خودرو و صنعت استان گردد.
فرماندار شهرستان بروجن در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی ظرفیت‌های شهرستان بروجن پرداخت و با بیان اینکه شرکت ورق خودرو نقش ویژه‌ای در توسعۀ صنعت خودروسازی کشور دارد، از توجه ویژۀ این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی در سال‌های اخیر قدردانی کرد.
در ادامه، وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان چهارمحال و بختیاری و شرکت ورق خودرو تأکید کرد: مشارکت شرکت ورق خودرو در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی ادامه خواهد یافت. امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین شده است، با تعامل مثبت و حمایت‌های بیشتر دولت از بخش صنعت، شاهد پیشرفت روزافزون واحدهای صنعتی در استان و کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ورق خودرو شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است