Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خلاقیت و نوآوری ۲ عامل مهم در تعلیم و تربیت بوده و خلاقیت به کارگیری توانایی‌های ذهنی برای ایجاد یک ایده و مفهوم جدید است و نوآوری پرورش فرآیند یک ایده ناشی از خلاقیت و کارآفرینی خلاقیت و نوآوری را از طریق یک فرایند سازمان یافته به بازار کار پیوند می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ثبت نام و شرکت در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در ۳ محور دانش آموزی، اولیا و معلمان در هفته دوم اسفند ماه از طریق سایت همگام صورت گرفت.

معتوکی بیان داشت: مهناز اسیوند مدیر هنرستان حکمت با شرکت در این جشنواره ملی و ارسال آثار خود به دبیرخانه کشوری پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت ناحیه ۲ شهر ری با موضوع تحقیق تاثیر آموزش توانمندسازی کارکنان هنرستان برانگیزه پیشرفت آنان پس از ۳ سطح داوری توانست رتبه برگزیده استانی را از آن خود کند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان کسب این موفقیت را به اسیوند مدیر هنرستان حکمت، و کلیه فرهنگیان تبریک گفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعلیم و تربیت خلاقیت و نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روز معلم بهانه‌ای است برای قدردانی از معلمانی که با عشقی وافر به تربیت نسل‌های آینده ساز کشور، نقشی سرنوشت ساز در تعالی و توسعه کشورمان داشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم