Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری پیش از ظهر شنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در آئین رونمایی از شیرآلات دروازه‌ای یک شرکت خصوصی در اراک، اظهار کرد: از تلاش‌های بخش خصوصی و همکاری شرکت ماشین‌سازی اراک سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: استفاده از روش‌های جدید برای توسعه تکنولوژی نگاه جدیدی است که در جوانان و در نسل‌های بعدی نیز وجود دارد و هدف آنها ایجاد یک شتاب دهنده کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: یکی از مسائل مهم در شرکت‌های بزرگ توجه به نوآوری است زیرا اگر نوآوری در داخل صنعت به درستی به کار گیری نشود، معضلات بسیاری به وجود می‌آید و نمی‌توانند همزمان با بزرگ شدن در سیستم جدید با تنوع محصول جدید همراه شوند. بهترین راه حل استفاده از استارت‌آپ‌های کوچک است تا نو آوری در داخل این سیستم شکل بگیرد.

ستاری افزود: همکاری با شرکت ماشین سازی از ۲ سال گذشته آغاز شده است که می‌تواند به عنوان یک الگو در جذب نوآوری در استان مرکزی محسوب شود زیرا هنگامی که یک شرکت بزرگ می‌شود تمامی ابعاد آن بزرگ می‌شود و تولید یک محصول جدید برای آن دشوار و واحدهای داخلی شرکت نیز نمی‌توانند تأثیرگذاری را داشته باشند و تأسیس یک شرکت مشترک بین ماشین سازی و بخش خصوصی در این حوزه یک اتفاق مبارک است.

وی همکاری شرکت ماشین سازی و گداختار را در تبدیل به شتاب دهنده کسب و کار برای جوانانی که با استارت‌آپ‌های کوچک می‌خواهند وارد این میدان شوند را مهم برشمرد و گفت: اکنون دنیا با تنوع محصول در بازار مواجه است و این تنوع اتفاق نمی‌افتاد مگر اینکه بتوان مکانیسم تزریق نوآوری را به درستی در داخل شرکت ایجاد کرد.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور کارآفرینان توانستند کار با این عظمتی را به نتیجه برسانند که تاکنون در کشور و بخش خصوصی سابقه نداشته است و به جسارت و یک باور درست نیاز دارد که امروز شاهد آن بودیم.

کد خبر 5093682

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک ماشین سازی اراک استارت آپ نوآوری ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی گرگان شیوع کرونا کرمانشاه عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی سازمان بازرسی کل کشور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان

تصویری از محمد شادانی، بازیگر سریال بزرگ مرد کوچک، در کنار رامبد جوان پس از سال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

محمد شادانی و رامبد جوان

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات