Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا احدی، دبیر انجمن تغذیه البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که دمنوش دارچین در همه گروه های سنی به خصوص در افراد مسن، داروی خوبی برای تقویت حافظه محسوب می شود، گفت:  از طرفی نیز با توجه به خاصیت تقویت سیستم ایمنی، بدن را برابر ویروس هایی مثل ویروس سرماخوردگی ایمن نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن تغذیه البرز افزود: دمنوش دارچین با خواص معجزه گونه ای می تواند به عنوان یک نوشیدنی گرم گیاهی خصوصا در فصول سرد مورد استفاده قرار بگیرد.

احدی گفت: دمنوش دارچین دارای طبع گرم، مناسب برای مصرف در فصول سرد سال و دارای خواص شادی و نشاط آوری است.

او افزود: این نوشیدنی باعث کنترل قند خون در بیماران دیابتی می شود.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواص دارویی تغذیه مناسب دمنوش دارچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!

علی از ساکنان روستای شوراب گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است.

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است.

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

گفتنی است، حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903355

دیگر خبرها

  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • معجزه آب سیب زمینی ؛ فواید و خواص آب سیب زمینی را بشناسید
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • خواص گیاه معجزه گر شنگ و روش مصرف آن
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • مصرف این سه نوع چای چهره‌تان را ۲۰ سال جوان می‌کند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • کندوان یک‌ طرفه شد