Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آزادبخت روز شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید همدان افزود: تلاش‌های فرماندار و معاونان پیشین این شهرستان ستودنی است و به انصاف هر چه در توان داشتند به میدان آوردند.

وی اظهار داشت: فرماندار جدید همدان نیز بسیار توانمند، با تجربه و دارای تحصیلات عالی است و از آن انتظار داریم در موضوع خدمت رسانی با قدرت وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادبخت عنوان کرد: آقای محمدی در مسائل امنیتی استان اشراف خوبی داشت و در ارزیابی عملکرد وزارت کشور از نظر همه جانبه گرایی و تاثیر گذاری مورد تشویق قرار گرفت.

وی ادامه داد: مردم ایران به ویژه مردم دارالمومنین همدان شایسته بهترین ها و قدردان خدمتگزاران خود هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: سیاست‌های کاری پیش رو در این فرمانداری، اعتقاد به تعامل با همه ارگان‌ها و اقشار جامعه و حفظ این تعاملات و تقویت آن است.

وی تاکید کرد: فرصت خدمت‌رسانی کوتاه است که آقای افشار به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد؛ امیدواریم افراد جدید هم از آن استفاده کنند.

آزادبخت تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از جوانان دیروز مدیران موفق  زیادی تربیت کرده است.

فرماندار جدید همدان نیز گفت: برنامه و نقشه راه همدان در افق برنامه سه ساله مشخص است و می دانیم باید از کدام مسیر گذر کنیم.

محمد علی محمدی عنوان کرد: باید تا برنامه ششم توسعه ۲۰ هزار شغل پایدار، ماندگار و اثر بخش در استان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همدان از استان‌های امن کشور است که برای رسیدن به این امنیت، اصل پیش بینی و پیشگیری یکی از اصول آن است.

سرپرست فرمانداری همدان اضافه کرد: اصل دوم اصل هماهنگی و انسجام است که بر اساس آن برای حفظ اقتدار دولت و بر اساس چارچوب عمل می کنیم و اجازه نمی دهیم اقتدار دولت خدشه دار شود.

وی بیان کرد: استفاده از قابلیت های قانونی در دستور کار است و بر اساس آن شهرستان را پیش می بریم.

محمدی تصریح کرد: اصل آخر مسوولیت پذیری است و متناسب با آن ادارات و دستگاه ها باید قانونمند باشند و این چهار اصل را اگر به عنوان نقشه راه پیش ببریم کارنامه موفق و درخشانی خواهیم داشت.

در این آیین محمدعلی محمدی با حکم استاندار همدان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری همدان معرفی و از خدمات حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

محمدی پیش از این مدیریت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری همدان را بر عهده داشت و سابقه معاونت فرمانداری همدان، بخشدار مرکزی همدان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

حسین افشاری نیز به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشوراهای استانداری منصوب شد.

در این آیین فاطمه حبیبی نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان منصوب و از خدمات محمدرضا پیرودین قدردانی شد.

حبیبی پیش از این معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کبودراهنگ را برعهده داشت و سابقه مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری همدان،مشاور رسانه ای استاندار، مسئول روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات را در کارنامه دارد.

همچنین یزدان آزرمی با حفظ سمت دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان منصوب و از خدمات فائزه ساداتی قدردانی شد.

آزرمی سابقه رییس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، بخشداری پیرسلمان و معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد را در کارنامه خود دارد.

بر اساس آخرین سرشماری سراسری در سال ۱۳۹۵ شهرستان همدان بیش از ۶۵۱ هزار تن جمعیت دارد و با سه هزار و ۵۲۱ کیلومتر مربع وسعت از ۲ بخش و ۹ دهستان تشکیل شده‌است.

برچسب‌ها همدان فرمانداران استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان فرمانداران استانداری همدان همدان فرمانداران استانداری همدان اخبار کنکور استانداری همدان فرمانداری همدان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت‌های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه‌های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت‌ها است و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته‌اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح‌های این بخش تأمین بودجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی انژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در ۲ سال اخیر، طرح‌های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیأتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی‌ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می‌کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می‌ورزند.

وی در ارتباط با تأمین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می‌شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تأمین کرده است.

کد خبر 6088719

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی