Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به خاطر شیوع و گستردگی ویروس کرونا، کنفدراسیون بسکتبال آسیا برگزاری متمرکز دیدارهای پنجره دوم و سوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا را در برنامه قرار دارد.

در همین رابطه فدراسیون بسکتبال ایران متقاضی برگزاری دیدارهای تیم ملی در هر دو پنجره شد و درخواست خود را به صورت رسمی به فیبا آسیا هم اعلام کرد با این حال و طبق نظر فیبا آسیا، ملی پوشان بسکتبال ایران دیدارهای پنجره دوم را در قطر برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، ایران پیگیر درخواست خود برای میزبانی پنجره سوم بود اما با اعلام فیبا میزبانی این مرحله هم به قطری داده شده است.

کنفدراسیون بسکتبال آسیا با در نظر گرفتن اینکه ۱۸ تا ۲۲ فوریه (۳۰ بهمن ماه تا ۴ اسفندماه) بازه زمانی برای برگزاری پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا است، میزبانان دیدارهای تیم‌های حاضر در ۶ گروه این پنجره را مشخص کرده ست. بر این اساس دیدارهای گروه E که ایران هم در آن قرار دارد همچون پنجره دوم به قطر داده شده است.

با اعلام فیبا و در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا دیدار تیم‌های دو گروه A و C در فیلیپین برگزار می‌شود. دیدارهای گروه B به میزبانی ژاپن و دیدارهای گروه‌های D و F در بحرین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۳۰ بهمن ماه به مصاف قطر می‌رود و ۳ اسفندماه هم با عربستان دیدار می‌کند.

در چارچوب این رقابت‌ها و در پنجره دوم که دو هفته پیش به میزبانی قطر برگزار شد، ملی پوشان ایران مقابل عربستان به برتری دست یافتند اما نتیجه دیدار برابر سوریه را واگذار کردند. در پنجره نخست که سال گذشته برگزار شد اما تیم ملی در هر دو دیدار خود مقابل قطر و سوریه صاحب برتری شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در حال حاضر با ۳ برد و یک باخت صدرنشین گروه E است.

کد خبر 5093620

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال میزبانی ایران قطر کاپ آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ کشتی لیگ برتر هندبال محمود فکری علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی انتخابی کاپ آسیا بسکتبال ایران پنجره سوم پنجره دوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰