Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط بیماری کرونا باعث شده دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر لغو شود که این امر کار این تیم را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، سخت می‌کند.

پس از آخرین دیدار پرسپولیس در هفته چهار لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار این تیم در هفته پنجم برابر نساجی مازندران و در ادامه برابر ذوب‌آهن اصفهان لغو شد تا سرخ‌ها پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، از شرایط مسابقه دور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۱۰ آذر برای آخرین بار در یک مسابقه فوتبال، به مصاف شهر خودرو رفتند و این تیم را سه بر صفر شکست دادند. در ادامه درحالی که باید در هفته پنجم در قائم‌شهر به مصاف نساجی می‌رفتند، درخواست کردند به خاطر احتمال ابتلای اعضای تیم به کرونا، بازی آنها در تهران برگزار شود که این امر مورد موافقت باشگاه مازندرانی قرار نگرفت و در نهایت هم سازمان لیگ رای به لغو این دیدار داد.

در ادامه سرخ‌ها باید امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن میزبانی می‌کردند اما شرایط کرونایی تیم اصفهانی و ابتلای برخی اعضای این تیم به ویروس کرونا باعث شد با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا این دیدار هم لغو شود که این موضوع اصلا برای سرخ‌ها خوشایند نبود. یحیی گل‌محمدی بارها در مصاحبه‌های خود گفته بود دوست دارد که تیمش بازی کند و در شرایط مسابقه قرار داشته باشد تا با آمادگی کامل به مصاف نماینده شرق آسیا برود و حتی در این زمینه با همکاری سازمان لیگ، دیدارهای این تیم طوری تنظیم شد که سرخ‌ها یک هفته قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ، بازی انجام بدهند. با این حال شرایط بر وقف مراد سرخ ها نبود باعث شد دو دیدار این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شود.

پرسپولیس درحالی فردا  (یکشنبه) عازم دوحه می‌شود که ۱۰ آذر آخرین مسابقه رسمی خود را انجام داده  و تا بازی فینال عملا بدون بازی خواهد بود. یعنی پرسپولیس در شرایطی که طی ۱۹ روز در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده، باید برابر نماینده شرق آسیا بازی کند که این امر کار کادر فنی این تیم را سخت می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن اصفهان یحیی گل محمدی فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 فینال لیگ قهرمانان آسیا سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران