Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گام دوم انقلاب نیاز به انرژی و همدلی و هم افزایی، مقاومت و ایثار و گذشت دارد و باید ظرفیت های علمی و تخصص های مختلف در کنار هم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی  شنبه (22 آذر) در اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای، شهید فخری زاده گفت: ملت ما در قرن حاضر چند گام بزرگ را برای خود طراحی کرده بعضی از این گام ها را با سرافرازی پشت سر گذاشته و بعضی ها را پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: اولین گامی که ملت ایران در رکاب امام(ره) پذیرفت و به خوبی انجام داد ایستادن در مقابل دیکتاتوری، زورگویی ها و استکبار جهانی است که مأمور آن در کشور رژیم طاغوت بود لذا ملت مقابل آن ایستاد و انقلاب را با مردانگی به پیروزی رساند و این گام بسیار بزرگ، مهم، مؤثر و سرنوشت ساز است.

 

 

وی افزود: گام دوم، گام چهل ساله ای است که این ملت در مقابل دشمن ایستادند و مردم با حساسیت و وسواس کامل نسبت به دشمن و نسبت به مأموریت خود در پیشگاه خدا در مقابل همه تحریم ها، تهدید ها و توطئه ها ایستاد و توانست در صحنه بین المللی در حوزه های مختلف پیشرفت داشته باشد.

 

 

امام جمعه کرمان با بیان اینکه هر یک از قوای کشور برای فعالیت های خود در این 40 سال زحمات زیادی کشیدند که امکان بیان آن نیست؛ متذکر دش: این موفقیت ها در شرایط بسیار سخت تهدید و تحریم بوده و در خیلی از این صحنه ها این کشور یک تنه و تنها و بدون حامی ۴۰ سال را پشت سر گذاشت.

 

 

وی ادامه داد: اگر ما در دهه فجر دور هم جمع می شویم و جشن ها را برگزار می کنیم به خاطر گام های بسیار مؤثر و بزرگی است که برداشتیم به طوری که انقلاب اسلامی تأثیر خود را در جهان گذاشته و امروز جبهه مقاومت، جغرافیای منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده و اکنون یکسری گام ها در پیش داریم که یکی از آن ها گام دوم انقلاب اسلامی است که نیاز به انرژی و همدلی و هم افزایی، مقاومت و ایثار و گذشت دارد و باید ظرفیت های علمی و تخصص های مختلف در کنار هم قرار بگیرد.

 

 

امام جمعه کرمان ادامه داد: گام دیگری که در پیش داریم تمدن نوین اسلامی است؛ از زمانی که اسلام آمد و آرام آرام از مدینه آغاز شد تا زمانی که تمدن اسلامی یک روز در مقابل تمدن های بزرگ دنیا قرار می گیرد و از همه آنها پرفروغ تر خواهد بود و در حالیکه تمدن های مختلفی در دنیا مطرح است اما می بینید در حوزه های مختلف این تمدن بقیه تمدن ها را در یک بهت فرو می برد که چگونه این همه پیشرفت حاصل شده است.

 

 

وی از تمدن اسلامی به تمدنی پیشرفت و پیشرو یاد کرد که زمانی از شرق آسیا آغاز می شود و تا اروپا و آفریقا وسعت آن همه جا را فرا می گیرد و گام نهایی که وظیفه شرعی و دینی و گام سرنوشت ساز است و کل دنیا را تحت تأثیر قرار خواهد داد و محور آن، کشور ما است و باید آن گام را به صورت جدی طراحی کند، بسترسازی برای حضور و ظهور امام عصر است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در دهه فجر می خواهیم بخشی از راهی که طی کردیم را به نسل های بعد به خصوص نسل جوان منتقل کنیم لذا باید همه فکر خود را بگذاریم و اندیشه و فکر ما این باشد که بتوانیم به خوبی آن را نشان دهیم.

 

 

وی در پایان معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را که دستاوردهای قابل دفاع است مورد تأکید قرار داد و در این راستا بر لزوم استفاده از افراد متفکر و با انگیزه تأکید کرد.
 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: گام دوم انقلاب دهه فجر امام جمعه کرمان امام جمعه کرمان گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند