Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم پرسپولیس گفت: وزیر ورزش فقط چند همراه داشت و با تمام موارد بهداشتی در اردوی تیم ما شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیروانی در خصوصو لغو دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت:ساعت 11 دیشب بود که به من گفتند بازی لغو شده ولی ما باید این موضوع را از 2 جنبه در نظر بگیریم. اول اینکه ما در فینال آسیا هستیم و متاسفانه بازی قبل ما با نساجی هم کنسل شد و می شد به بازی با ذوب آهن به عنوان پیش بازی نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ذوب آهن هم چندین کرونایی داشتند و آنها هم چندان مقصر نبودند. البته ما متوجه شدیم تست اول آنها منفی بوده ولی تست دیروز آنها مثبت بوده است. در این بین سازمان لیگ، ایفمارک و .. همه تلاش کردند ولی  در مجموع بازی ما لغو شده و امروز بازی درون تیمی با داور و زمین رسمی انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که این بازی از طریق سازمان لیگ لغو شده یا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش عنوان کرد: از طریق سازمان لیگ به ما اطلاع دادند ولی ستاد مبارزه با کرونا با توجه به اینکه  ذوب آهنی ها چند تست منفی داشتند و به یکباره تست برخی از آنها مثبت شد چنین تصمیمی را گرفتند. ممکن بود با برگزاری این بازی بازیکنان ما و خودشان که تستشان منفی شده درگیر شوند.

سرپرست تیم پرسپولیس افزود: از مردم خواهش می‌کنم در این شرایط  پروتکل‌ها را جدی بگیرند. ما در این بین آسیب خوردیم چون تقابل پرسپولیس با نمایندگان ژاپن و کره تقابل امکانات و غیرت و تعصب است ولی مطمئن باشید ما جانمان را می‌دهیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

پیروانی که با بخش خبری ساعت 12:45 صحبت می کرد در خصوص اینکه شب گذشته وزیر ورزش پیام رئیس جمهوری را به کادر فنی و بازیکنان منتقل کرده است گفت: جا دارد از آقای سلطانی فر تشکر کنم که شب گذشته با  رعایت پروتکل در اردوی ما شرکت کردند چون شنیدم گفته شده که در این شرایط قرنطینه نباید این اتفاق می افتاد ولی وزیر ورزش فقط چند همراه داشت و با تمام موارد بهداشتی در اردوی تیم ما شرکت کرد. آنها پیام ریاست جمهور را دادند و قول هایی دادند ولی بهترین پاداش قهرمانی برای مردم ایران است. بحث های دیگر هم ان شاالله بعد از اینکه با جام برگشتیم مطرح شود بهتر است.

وی در خصوص اینکه آیا آل کثیر با پرسپولیس راهی قطر می شود یا خیر گفت: ما برای بردن آل کثیر به قطر محدودیت داریم و با وجود اینکه او در راه صعود تیم ما خیلی تلاش کرده نمی‌توانیم وی را با خود به قطر ببریم. از کسانی که زحمت می کشند پرسپولیس در کمال آرامش ما به فینال آسیا برویم ممنونم و امیدوارم دعای خیر آنها بدرقه راه ما باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کوویشیلد را این شرکت بریتانیایی‌ـ‌سوئدی با همکاری دانشگاه آکسفورد بریتانیا ساخت و موسسه سرم هند تولید کرد. این واکسن در سطح گسترده‌ای در بیش از ۱۵۰ کشور، از جمله بریتانیا و هند، تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد موثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که کوویشیلد ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود، که شاید مرگبار باشد.

یک شکایت جمعی در بریتانیا ثبت شده و این ادعا را مطرح کرده است که این واکسن به مرگ و آسیب‌دیدگی‌های شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی است.

احتمال لختگی خون در بیماران کرونا بسیار بالاتر از دریافت کنندگان واکسن است

در حالی که آسترازنکا این ادعاها را رد می‌کند، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن «در موارد بسیار نادر، باعث تی‌تی‌اس (TTS)» یا سندرم ترومبوز همراه با ترومبوسیتوپنی می‌شود، که مشخصه‌اش ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

به گزارش نشریه تلگراف، این شرکت در فوریه سال جاری در مدارک دادگاه گفته است: «تایید می‌شود که واکسن آز [آسترازنکا] می‌تواند، در موارد بسیار نادر، سبب تی‌تی‌اس شود. مکانیسم عامل این مسئله هنوز مشخص نیست.»

منبع: نورنیوز

کد خبر 848429 برچسب‌ها خبر مهم كرونا در ايران واکسن کرونا

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!