Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به اعلام دبیرخانه شورای اداری خراسان رضوی و آخرین گزارش‌های اخذ شده از سامانه ماسک با تلاش کادر درمان، همکاری خوب مردم خراسان رضوی و تلاش و برنامه‌ریزی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تمامی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت‌های زرد و نارنجی تغییر رنگ داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بنابراین با توجه به ایجاد شرایط جدید و براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا همه باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدنسازی و استخر‌های روباز در گروه‌های شغلی ۲ می‌توانند فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و هماهنگی کامل باشگاه‌ها با ستاد‌های شهرستانی کرونا تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم جامعه ورزش و جوانان مثل همیشه با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، ستاد کرونای استان را در رسیدن به اهداف خود به صورت جدی یاری کنند.

فتاحی بیان کرد: لازم به توضیح است که فعالیت‌های مراکز آبی استخر‌های سرپوشیده و رشته‌های پر برخورد مانند کشتی و کاراته در مناطق نارنجی و قرمز همچنان مجوز فعالیت ندارند و در سایر مناطق با هماهنگی فرمانداران تصمیم‌گیری خواهد شد.   انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است