Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@22:46:56 GMT

علی اوجی از «ملکه گدایان» گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۵۸۶۹

علی اوجی از «ملکه گدایان» گفت

علی اوجی بازیگر، تهیه کننده و نویسنده که مهمان «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگوی تلفنی با منصور ضابطیان اظهار کرد: زمان قبل از کرونا را نمی شود تصور کرد. انگار خیلی زمان می گذرد و مدت ها است که ما اینطور زندگی می کنیم.

وی افزود: این روزها مشغول تهیه فیلم، بازی و کارهای همیشگی اما یک مقدار متفاوت تر هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فیلم از حمیدرضا آذرنگ به همراه آقای اسکندری تهیه کردم. آقای عبدالله اسکندری پیش از این به  کرونا  مبتلا شده بود و الان حالشان بهتر است و قرار است اول هفته تست بدهند و امیدواریم که تستشان منفی باشد، برای او آرزوی سلامتی می کنم چون بی تکرار هستند.

اوجی یادآور شد: در یک سریال شبکه خانگی به اسم « ملکه گدایان » به کارگردانی حسین سهیلی زاده بازی می کنم که به زودی قرار است پخش شود و امیدوارم مردم دوست داشته باشند.

وی همچنین خبر داد: فیلم آقای کیمیایی را قرار است تهیه کنم که در مرحله پیش تولید و مشغول ساخت دکور هستیم و فکر می کنم خیلی زود نهایتا ۲ هفته دیگر شروع به کار کنیم. اسم فیلم « خائن کشی » و تا حدی متفاوت از کارهای قبلی آقای کیمیایی است.

اوجی یادآور شد: این فیلم در سال ۱۳۳۰ می گذرد و فکر می کنم بعد از «سرب» آقای کیمیایی چنین فیلمی در چنین فضایی نساخته است، کست خیلی متفاوتی دارد و خود ما خیلی این کار را دوست داریم. اکنون دکورسازی بخشی از صحنه های خارجی در حال انجام است و فضای خیابان ها را بازسازی می کنیم. امیرآقایی ، پانته آبهرام، مهران مدیری ، حمیدآذرنگ و سارا بهرام در این کار هستند و فکر می کنم کار متفاوتی شود.

«پنجشنبه جمعه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی اوجی منصور ضابطیان کرونا ملکه گدایان خائن کشی امیرآقایی مهران مدیری رادیو ایران مهران مدیری علی اوجی سریال نمایش خانگی ملکه گدایان خائن کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)