Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی متین گفت: دومین دوره انتخابات مجمع کانونهای فرهنگی، تبلیغی، دینی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز شنبه (۲۲ آذر) «سید عبدالرشید موسوی متین» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستایی هم افزایی و وحدت رویه در امر تبلیغ دینی، دومین دوره انتخابات مجمع کانونهای فرهنگی  تبلیغی دینی، استان کهگیلویه و بویراحمد، در تاریخ  یکشنبه 30 آذر ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی استان، تصریح کرد: سازماندهی شبکه تبلیغ دینی، جهت هم افزایی و وحدت رویه در امر ترویج و گسترش فرهنگ دینی  در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی، بیش از هر زمان دیگر تقویت و حمایت خواهند شد و با همدلی و اهتمام ویژه مجمع شاهد تحول و ابتکار در عرصه تبلیغ دینی خواهیم بود.
موسوی متین در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء الله انتخابات مجمع با حضور کانون های فرهنگی تبلیغی، جهت انتخاب رئیس و نایب رئیس و دیگر ارکان روز یکشنبه 30 آذر در محل اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی