Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کامران باقری لنکرانی ظهر شنبه در یک نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: موضوع سلامت و کووید ١٩ و ضرورت همراهی مردم با مُداخلاتی که جلوی گسترش این بیماری را می‌گیرد و بدون همراهی آنها این مداخلات امکان پذیر نیست، جنبه‌های اجتماعی ویروس کرونا را بسیار برجسته می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مسائل را از موضوعات مهمی دانست که نیازمند نگاه دقیق‌تری است و با اشاره به برگزاری ۲ دوره سمینار "مطالعات اجتماعی سلامت" به همت مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به میزبانی شیراز و تهران در سال‌های ٩٥ و ٩٧، گفت: در آن ۲ سمینار به مطالعات اجتماعی سلامت و جنبه‌های اجتماعی برای حفظ و ارتقای سلامت پرداخته شد.

رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: امسال سومین دوره این سمینار با محوریت کووید ١٩ به میزبانی شیراز با موضوعاتی نظیر سلامت روان، سلامت اجتماعی، موضوعات اقتصادی، اثر کووید ١٩ بر پایداری خانواده‌ها، سلامت معنوی، نگاه اجتماعی به مطالعات دارویی و خواهندگی برای درمان و رفتار مردم در برابر این بیماری برگزار خواهد شد.

لنکرانی ابراز امیدواری کرد که مباحث طرح شده در این وبینار بین‌المللی، برای دستیابی به سیاست‌های بهتر و تاثیرگذارتر در زمینه درمان این بیماری و مهار کامل آن، به سیاست گذاران حوزه سلامت، کمک کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به جز موضوعات سخنرانی، بیش از ١٢٠ مقاله پژوهشی از سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی توسط دبیرخانه این سمینار دریافت شده که به صورت پوستر آنلاین ارائه می‌شود و با ارائه آنها گنجینه‌ای از تحقیقات در خصوص آثار کووید ١٩ در اختیار تصمیم گیران قرار داده خواهد شد تا بتوانند تصمیمات مستندتر و عالمانه تری بگیرند.

کد خبر 5093736

منبع: مهر

کلیدواژه: کامران باقری لنکرانی شیراز ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی سازمان بازرسی کل کشور کووید ١٩

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ