Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:18:10 GMT

کسب ۷ رتبه برتر قرآنی در مسابقات قرآن ارتش

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۶۵۴۲

کسب ۷ رتبه برتر قرآنی در مسابقات قرآن ارتش

تذکر گفت: هفت نفر از فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر موفق به کسب رتبه‌های برتر بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا شدند.

«ناخدا یکم جعفر تذکر» روز شنبه (22 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به درخشش برترین های قرآنی پایگاه دریایی ارتش بوشهر در  بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش خانواده‌ها به مدت یک هفته در بستر فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، اذان و تفسیر برگزار شده است، افزود: تعداد ۱۱ نفر از فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در پایان هفت نفر از آنان موفق به کسب رتبه‌های برتر بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا شدند.

 

تذکر اظهار داشت: فاطمه اسلامی در رشته حفظ ۳ جزء فرزندان رتبه اول، عبدالله استوار در رشته تفسیر رتبه دوم، محمد قلندری در رشته اذان رتبه دوم، محمدمهدی غنی در رشته حفظ ۱۵جزء رتبه سوم ، حدیث پیراسته در رشته حفظ یک جزء رتبه سوم، محسن قلندری در رشته ترتیل رتبه سوم و آیلین رزاقی در رشته ترتیل رتبه سوم را در این دوره از مسابقات، کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود و کسانی که با آن مأنوس شوند به رستگاری می رسند ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی، مسابقات قرآن در ارتش به صورت مستمر و همه ساله پرشورتر از گذشته برگزار شده و هرساله شاهد درخشش فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر در این مسابقات هستیم.

 

تذکر با تاکید بر اینکه قرآن امانت پیامبر الهی است و ما باید راه سعادت و آخرت را از این کتاب الهی استخراج کنیم اظهار داشت: قرآن مسلماً کتاب زندگی همه ماست و نباید بدون استفاده در کنج خانه‌ها بماند بلکه آیات قرآن به ما قائده زندگی کردن را می‌آموزد و باید از آن بهره برد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران مسابقات سراسری قرآن استان بوشهر خبرگزاری شبستان رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی