Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بانک صادرات و منطقه‌ی آزاد قشم تفاهمنامه افزایش همکاری امضا کردند که براساس آن، بانک صادرات پروژه‌های منطقه آزاد قشم را تامین مالی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت اله سیدی مدیرعامل بانک صادرات در این نشست، توسعه و تکمیل طرح‌های منطقه آزاد قشم را یکی از اهداف امضا این تفاهمنامه برشمرد و گفت: ارائه اسناد اعتباری، ضمانت نامه بانکی و تامین مالی از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه بانک صادرات مشکلی برای تامین مالی طرح‌های مهم و توسعه‌ای کشور ندارد، افزود: بانک صادرات از همه پیمانکاران و صاحبان پروژه‌های مختلف منطقه آزاد قشم بخصوص در حوزه‌های گردشگری نفت و پتروشیمی، حمایت می‌کند.
مدیر عامل منطقه آزاد قشم نیز، کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات اصلی این منطقه آزاد خواند و گفت: بیش از 99 درصد از منابعی که به قشم تخصیص می‌شود خارج از سرزمین اصلی است که این سیاست درستی نیست.
آقای حمید رضا مومنی همچنین با اشاره به برخی مشکلات جذب سرمایه گذار و گردشگری و کمبود منابع افزود: قشم در حوزه انرژی و پالایشگاهی رشد خوبی داشته است و دومین پالایشگاه منطقه آزاد قشم تا دوم بهمن افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امضا تفاهم نامه منطقه آزاد قشم بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی