Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: امروزه فضای مجازی با غفلت مسؤولان مربوطه تبدیل به پایگاهی بسیار حساس و مهم برای جولان ضدفرهنگی دشمن در جنگ نرم شده است.

حجت‌الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: امروزه فضای مجازی با غفلت مسؤولان مربوطه تبدیل به پایگاهی بسیار حساس و مهم برای جولان ضدفرهنگی دشمن در جنگ نرم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: می‌بایست با موقعیت‌شناسی دقیق و تولید محتوای مطلوب و همسو با آرمان‌های اسلام و انقلاب به مقابله با این حربه‌ دشمن برخاست. متاسفانه علی‌رغم وجود شبکه‌ انسانی متخصص و متعهد، عدم به کارگیری زبان هنر در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی، نقطه‌ ضعف همایش‌ها و مراسمات ما است.

شعبانی در آستانه برگزاری چهارمین دوره سوگواره شعر و مرثیه‌ی فاطمی تبریز اظهار امیدواری کرد: با توجه به برگزاری موفق سه دوره‌ این سوگواره توسط گروه متعهد، پویا و جوان آئینه، قطعا این نهال فاطمی در سال‌های آتی پربارتر و شکوفاتر خواهد شد و تبریز به عنوان پایتخت تشیع ایران، بنیان‌گذار بزرگترین همایش فاطمی در عرصه‌ هنر خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر به کارگیری بیان هنری در انتقال مفاهیم دینی و خاصه زبان شعر افزود: رسایی و ‌پویایی سیره‌ اهلبیت علیهم السلام باید در تک تک آثار هنری به جامعه‌ امروزی منتقل شوند، و در این عرصه شعر به عنوان مهمترین و شکوفاترین هنر اسلامی، بهترین وسیله برای بیان این مفاهیم ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع هنر و شعر و اهمیت تولیدات فضای مجازی در عرصه‌ هنر دینی خاطر نشان کرد: گروه فرهنگی مذهبی آئینه طی سال‌های اخیر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی اقدامات ارزشمندی داشته است.

حجت الاسلام شعبانی افزود: این گروه مذهبی با دقت و ریزبینی هنرمندانه چه از لحاظ فضاسازی‌های فیزیکی و چه از حیث مضمون‌پردازی و محتوای باکیفیت به جایگاه ویژه‌ای دست یافته است که ان شاء الله با توجهات و عنایات خاصه اهل بیت علیهم السلام، به همین منوال و‌قدرت ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعبانی برنامه های ایام فاطمیه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟