Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:50:58 GMT

سرخطی در بورس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۷۱۴۴

سرخطی در بورس

امروزه اغلب افرادی که در بورس فعالیت می کنند انجام یک سرخطی برایشان یک آرزو شده است. بعضی از افراد معتقداند که سرخطی یک سانشه اگر شانس داشته باشید، قطعا موفق می شوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دایرکت فا، این نظریه اصلا قابل قبول نیست ؛ چرا که شما برای سرخطی زدن در بورس نیاز به ابزار مورد نیاز خودش را دارید، شما برای اینکه بتوانید در معاملات بورسی موفق باشید، باید پینگ خود را تا جایی که ممکن از کاهش دهید و همچنین سرعت اینترنت خودتان ر تا حد ممکن ارتقا هید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین پینگ و سرعت اینترنت برای سرخطی زدن و خرید عرضه های اولیه به شکل زیر است:

پینگ: زیر ۱ میلی ثانیه
سرعت اینترنت : ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه ( معادل : ۱.۲ گیگابایت بر ثانیه )

چگونه می توانیم پینگ خودمان ار به زیر ۱ میلی ثانیه کاهش دهیم؟

شما با اینترنت های معمولی در بهترین شرایط ممکن می توانید سرعت اینترنت ۶۰ مگ بر ثانیه داشته باشید و پینگ هم باز در بهترین شرایط ممکن زیر ۴۰ الی ۵۰ میلی ثانیه نخواهید داشت. شما برای داشتن همچین پینگ و سرعت اینترنتی باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور بورس یا سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر قوی است که در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود که به یک اینترنت فوق العاده قوی متصل است و شما با خرید این سرور می توانید به پینگ زیر ۱ میلی ثانیه و سرعت اینترنت  ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه دستیابی پیدا کنید.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرورها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرورها  تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

سرویس کاربران بعد از خرید این محصول کمتر از ۳۰ ثانیه فعال می شود و مشتریان می توانند  به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

ما برای چه باید سرور بورس بخریم؟

یکی از رازهای موفق شدن در سرخطی و خرید عرضه اولیه داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ زیر ۱ میلی ثانیه می باشد؛ همین طور که در بالا توضیح دادم شما اینترنت های معمولی نمی توانید سرعت اینترنتی برابر ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه داشته باشید یا پینگ زیر ۱ میی ثانیه.

شما برای داشتن این دو فاکتور باید از سرور مجاز بورس یا سرور بورس استفاده کنید.

هر بازاری یک سری ابزارها و قانون‌ها دارد. آنچه از زمان‌های گذشته تا به الان ثابت مانده است میزان سرعت در معامله است. در گذشته‌ها کاسبان سعی داشتند قبل از طلوع خورشید مغازه خود را آب‌ و جارو کنند و جزء اولین نفراتی باشند که بازار و معامله را شروع می‌کنند.

در بازار بورس نیز این امر رایج و مرسوم است. اولین تفاوت بازار بورس زمان حال با گذشته، دسترسی به اینترنت و دنیای دیجیتال است. امروزه سهام‌دارن در کنار یادگیری مهارت و مدیریت بازار به دنبال اینترنت ویژه بورس نیز هستند.

سرور بورس همان ابزاری است که در کنار دیگر قوانین سهام‌دارن را یاری می‌کند که در میان هزاران سهام‌داری که در ساعات اولیه به دنبال خرید و یا فروس سهام خود هستند، قرار بگیرند و با سرعتی که در انجام معامله دارند در صف‌های اول معامله باشند. به این کار در اصطلاح بازاریان بورس، سرخطی زدن گفته می‌شود.

بر این اساس است که حرفه‌ای‌ها یا آن‌هایی که می‌خواهند حرفه‌ای باشند، اقدام به خرید سرور مجازی بورس می‌کند.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دارای اپلیکیشن و نصب روی گوشی ها با نسخه اندروید و آی او اس  
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
سیستم عامل ویندوز
و...

نتیجه : شما برای سرخطی زدن در بورس باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید و بدون  سرور مجازی بورس سرخطی زدن غیر ممکن خواهد بود. الان می توان گفت که ۹۵ درصد از افرادی که در بورس فعالیت می کنند همگی از سرور مجازی بورس استفاده می کنند و همگی هم پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه کاهش داده اند و شما داشتن پینگ ۵۰ میلی ثانیه مطمئن باشید که نتیجه خوبی نخواهید گرفت. هنوز وقت هست، همین الان از لینک زیر سفارش سرور مجازی دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای خرید سرور بورس لطفا کلیک کنید.

تلفن جهت مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرور مجازی بورس خرید سرور بورس سرور مجازی بورس بورس استفاده سرعت اینترنت سرور بورس سرخطی زدن بر ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟

واریز هدیه روز معلم تا آخر امشب؛ تکلیف بازنشستگان چه می شود؟

پیام خنده‌دار دانش آموز به معلم در آستانه روز معلم؛ با من مشکل دارید!

چشمان تیزبینت را بسنج و‌هدفون را در ۸ ثانیه پیدا کن

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه