Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پرکاربردترین پوشش های کف که در بسیاری از اماکن اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کاربرد و زیبایی منحصر به فردش علاقمندان بسیاری در سراسر دنیا دارد، کفپوش است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دیجی پالیزی، کفپوش ها در انواع کفپوش رولی و تایلی تولید می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو سبک و ساختار متنوع، برخی تفاوت های ظاهری و فنی را در کفپوش ها ایجاد می­ کنند. انواع کفپوش پی وی سی ( PVC )، ال وی تی، فوم فشرده و رول فوم را می توانید در سایت دیجی پالیزی مشاهده کرده و سفارش دهید.

کفپوش رولی

یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش پوشش کف، کفپوش رولی می باشد این کفپوش بدلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، مشتریان زیادی را به خود جلب می کند. از  طرح های مختلف آن می توان به طرح سنگ، پارکت و طرح کاشی اشاره کرد. این طرح ها چنان واقعی به نظر می رسند که تشخیص آن ها از روی ظاهر کار دشواری است بنابراین می توان گفت کفپوش رولی حس مصنوعی بودن را به شما نمی دهد.

عرض کفپوش رولی حدود دو متر می باشد و ضخامت آن ۲ میلیمتر است البته برای مصارف تجاری و کارگاهی به ۳ و ۵ میلیمتر می رسد قیمت کفپوش رولی بر اساس متریال به کار رفته و ضخامت آن متفاوت است اما به طور کلی نسبت به سایر پوشش های کف قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. اغلب کفپوش های رولی از جنس پی وی سی و ضد آب هستند این کفپوش ها نصب آسان و سریعی دارند.

کفپوش پی وی سی

 کفپوش های پی وی سی ( PVC ) یکی از مناسب ترین نوع کفپوش ها بوده و ویژگی های ساختاری فوق العاده ای دارند. امروزه در کشورهای صنعتی، استفاده از کفپوش پی وی سی به عنوان پوشش کف، علاوه بر زیبایی خاصی که به نمای کف می دهد، کاربردهای فراوانی دارد.

کفپوش های PVC از جنس پلاستیک بوده و به کفپوش ضد آب نیز معروفند. جلوه بی نظیری که کفپوش های با کیفیت پی وی سی به ساختار دکوراتیو محیط می دهند با ایجاد حسی دلنشین همراه است.

مشاوران ما در سایت دیجی پالیزی به نشانی www.digipalizi.com بصورت آنلاین، شما را در انتخاب و خرید کفپوش مسکونی، اداری و تجاری یاری می کنند.

کفپوش ضد آب

کفپوش های پی وی سی نوعی کفپوش ضد آب هستند. این نوع کفپوش به دلیل عدم پوسیدگی در برابر آب و مقاومت بالایی که دارد، برای استفاده در آشپزخانه ها که امکان آب گرفتگی و ریزش آب وجود دارد، گزینه بسیار مناسبی است. کفپوش های پی وی سی در اماکن اداری و تجاری که نیاز به شستشوی مداوم ندارند استفاده می شوند.

قابلیت های ساختاری کفپوش های پی وی سی این امکان را دارد تا به سادگی تمیز شوند و نیازی به شستشوی مداوم و اساسی نباشد. با توجه به این قابلیت می توان گفت برای محیط های اداری و تجاری که وقت کمتری صرف نظافت می شود، خرید و استفاده از این محصول، امری عاقلانه و مقرون به صرفه است.

کارایی و کیفیت کفپوش پی وی سی، آن را برای استفاده در حمام ها، مراکز بهداشتی و درمانی و در بسیاری از موارد به عنوان کفپوش بیمارستانی به گزینه ای ایده آل تبدیل کرده است. با خرید کفپوش ضد آب از فروشگاه دیجی پالیزی خیال خود را از داشتن محیطی امن، زیبا و آرام راحت کنید.

مشخصات فنی کفپوش پی وی سی(PVC)

کفپوش های PVC عایق های صوتی، حرارتی و برودتی خوبی به حساب می آیند و برای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان ها کاربرد دارند. با وجود این قابلیت دیگر نیازی به عایق سازی کف نیست و تنها با تهیه این نوع کفپوش، با یک تیر دو نشان می زنید. علاوه بر داشتن پوششی زیبا، نرم، منعطف و با کیفیت، از قابلیت عایق بودن آن نیز استفاده می کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول نصب آسان آن است. به این ترتیب که ابتدا قطعات پازلی در کنار هم قرار گرفته و سپس قفل می شوند. در هنگام آسیب دیدگی بخشی از این کفپوش، می توانید تنها با جدا کردن چند قطعه یا تایل پس از رفع مشکل دوباره آن را در سر جای خود قرار داده و قفل کنید.

کیفیت و طول عمر بالا، دارای خواص آنتی استاتیک و قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح صاف، قابل شستشو، سبک، آنتی باکتریال و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های کفپوش های پی وی سی هستند.

مدل و طرح های جذاب کفپوش

به طور کلی پوشش کف در سایت دیجی پالیزی به چهار دسته پارکت لمینت، کفپوش، موکت و چمن مصنوعی تقسیم شده است و با مشاهده تب کفپوش، انواع کفپوش از جهات مختلفی مانند طرح، رنگ، جنس، برند و .... تفکیک شده و فرایند راحتی را برای مشاهده محصولات و خرید در پیش خواهید داشت.

مدل های اسپرت، کفپوش پازلی، چوب، سنگ، شطرنجی و ماکارونی از طرح های موجود در کالکشن جذاب دیجی پالیزی هستند. کفپوش رولی محصولی ارزان قیمت و از جنس پی وی سی می باشد و همانطور که از نامش پیداست به صورت رول به زمین می چسبد. تنوع بالا در مدل های تولید شده از این محصول، رویکرد جذابی برای بسیاری از سلایق دارد.

با مشاهده انواع طرح های کفپوش در سایت دیجی پالیزی به همراه مشخصات فنی و قیمت، خریدی راحت، ارزان و لذت بخش را تجربه خواهید کرد در ضمن شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های  ۰۲۱-۸۸۵۴۳۴۰۹  و یا  ۰۲۱-۸۸۵۴۳۴۸۷ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفپوش انواع کفپوش کفپوش ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بایدن بسته لوایح کمک های خارجی را امضا کرد که شامل «قانون حفاظت از شهروندان آمریکایی در مقابل اپلیکیشن های تحت کنترل دشمن خارجی» بود. در واقع لایحه تیک تاک یک روز پس از تصویب در سنا به قانون تبدیل شد.

تیک تاک در بیانیه ای اعلام کرد این قانون را در دادگاه به چالش می کشد که چنین اقدامی ممکن است فروش یا ممنوعیت اپ را به تاخیر بیندازد.

در بخشی از بیانیه آمده است:ممنوعیت تیک تاک غیرقانونی است و این امر را در دادگاه به چالش می کشیم. ما معتقدیم این وقایع و قوانین در واقع واضح هستند و درنهایت ما پیروز خواهیم شد. ما میلیاردها دلار سرمایه گذاری کردیم تا داده های آمریکا و پلتفرم مان را ایمن و عاری از تاثیر و دستکاری خارجی نگه داریم.

این قانون به بایت دنس، مالک تیک تاک حدود یک سال فرصت می دهد تا اپ را به مالکی جدید بفروشد. اگر شرکت نتواند تیک تاک را واگذار کند، در فروشگاه های اپلیکیشن آمریکایی و سرویس های میزبان وب ممنوع می شود.

کد خبر 6088229

دیگر خبرها

  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی