Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس خسروی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توصیه‌های رهبری در گام دوم انقلاب بیان کرد: علم و پژوهش از مهم‌ترین توصیه‌های رهبری خطاب به مردم به ویژه جوانان است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح توصیه‌های رهبری در خصوص علم و پژوهش را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام مأموریت‌ها، رسالت‌ها وظایف خود را با تکیه بر این بر محور انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین جوانان نیروهای مسلح با تحقیق و پژوهش و انجام کارهای علمی، مشاورانی امین و متخصص هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه علم و پژوهش بیان کرد: ارائه طرح‌های دانش محور در یگان‌ها توسط نخبگان، توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش در سطح یگان‌ها و تشویق پژوهشگران نسبت به تولید دانش مورد نیاز یگان‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

سرهنگ خسروی ادامه داد: توانمند سازی کارکنان در عرصه تولید ایده و فکر نو در قالب کارگاه‌های اندیشه‌ورزی، چاپ کتاب، ایجاد فضای رقابتی سازنده بین پژوهشگران یگان‌ها، برگزاری اردوهای علمی از مراکز صنعتی و نهضت تجربه نگاری از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی بیان کرد: همایش راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و الزامات خراسان جنوبی با دبیری سپاه و مشارکت یگان‌های نیروهای مسلح و دانشگاه برای اولین بار در استان در دست اجرا است.

سرهنگ خسروی ادامه داد: بررسی ظرفیت‌های درونی اقتصاد استان و راهکارهایی اجرایی بهره برداری از آن، بررسی علل بروز مفاسد اقتصادی و راهکارهای افزایش روحیه پاک دستی در جامعه، بررسی شکاف طبقاتی و راهکارهای رفع آن و بررسی شیوه‌های تأمین مسکن ارزان قیمت از جمله محورهای این همایش است.

وی افزود: بررسی زیان‌های بی جبران سبک زندگی غربی و راهکارهای مقابله، بررسی شیوه‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، چگونگی تحقق جهاد علمی برای بهره برداری از توان علمی استان و بررسی برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای افزایش شعور معنوی و وجدان اخلاقی جامعه از دیگر محورهای این همایش است.

کد خبر 5093763

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب عباس خسروی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گام دوم انقلاب ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان عکس استانها شهرکرد مجلس شورای اسلامی محدودیت های کرونایی شهرستان کرج بارش برف نیروهای مسلح یگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم

یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف با حضور اساتید برجسته این رشته و ارائه مقالات منتخب، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت جاری در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد، به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست، دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند، همزمان با نهاد‌های تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی (فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها