Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، معصومه حسینی افزود: دانشگاه پیام نور به منظور آشنایی دانشجویان با محیط آزمون آنلاین و همچنین اطلاع از تاریخ دروس عمومی که قرار است امتحان دهند، آزمون آزمایشی دروس عمومی را در روز دوشنبه ۲۴ آذرماه سال جاری راس ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین و سراسری برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پس از آزمون آزمایشی یاد شده سامانه در دسترس بوده و امکان ورود دانشجویان به سامانه  آزمون و بررسی وضعیت دروس امتحانات عمومی فراهم است.

وی افزود: این اقدام در جهت کاهش استرس و ایجاد امنیت خاطر برای دانشجویان در زمان امتحان اصلی صورت می گیرد و دانشجویان با ورود به محیط آزمون می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در فایل راهنمای (پیوست) وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور یادآور شد: در فایل راهنمای آزمون دروس عمومی کلیه دانشجویان کارشناسی، تمامی مراحل و نحوه ورود دانشجویان به سامانه لحاظ شده است تا دانشجویان برای ورود به آزمون اصلی پایان ترم خود با مشکلی مواجه نشوند.

حسینی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه خواست در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

کد خبر 5093799

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور آموزش مجازی امتحانات پایان ترم شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب هیات علمی دانشگاه ها ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه های ایران معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت کنکور سازمان سنجش دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902005

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده