Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@15:57:34 GMT

بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۷۸۴۲

بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته سوم لیگ متمرکز والیبال و در دیدارهای هفته چهاردهم تیم والیبال شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد.

مجید تابش نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از شکست تیمش، گفت: در صورتی به استقبال این بازی رفتیم که سه بازیکن مصدوم داشتیم و یکی از بازیکنان نیز در حین بازی مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی بود. شهرداری ارومیه یکی از تیم‌های خوب لیگ والیبال ایران است. سعی کردیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما نتوانستیم پیروز شویم. اگر بازیکنان مصدوم در بازی‌های آتی برسند بازی‌های بهتری به انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: در ست اول و دوم از ترکیبی که استفاده کردیم جواب نداد. در ست سوم تغییراتی اعمال کردیم که در نهایت بازی تغییر کرد و در این ست پیروز شدیم اما متاسفانه در انتهای ست سوم بابایی مصدوم شد و در ست چهارم نیز از ابتدا بازی را خوب آغاز نکردیم.

کد خبر 5093834 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ورامین تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ کشتی تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر هندبال محمود فکری علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای والیبال ایران

از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند، اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند. این حضور آن‌ها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبر‌های دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آن‌ها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع ۷ بازیکن آسیایی جذب کنند؛ یعنی اینکه حتی اگر همه آن ۷ سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم؛ لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی که داشت عنوان کرد در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است. اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

دیگر خبرها

  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!