Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی در ۳۰ نقطه خنداب برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: هدف زا اجرای این طرح آموزش و آگاهی بخشی عمومی ،غربالگری ، بازرسی و نظارت های بهداشتی ،توزیع کمک های مومنانه و.. است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ گفت: قرارگاه مردمی سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی به منظور حضور مجدد جوانان مؤمن و انقلابی در میدان خدمت رسانی و مواسات با حضور بسیجیان، امام جماعت مساجد، دهیار، شورا بهورز و معتمدین محله در ۳۰ نقطه از شهرستان با هدف آموزش و آگاهی بخشی عمومی، غربالگری، بازرسی و نظارت های بهداشتی، توزیع کمک های مومنانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..افتتاح شد.

وی گفت: هدف زا اجرای این طرح آموزش و آگاهی بخشی عمومی، غربالگری، بازرسی و نظارت های بهداشتی، توزیع کمک های مومنانه و.. است

صادقی اظهار کرد: مرحله اول طرح با سازماندهی بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان داوطلب در قالب تیم های مراقبتی، با هدف غربالگری و شناسایی بیماران، نظارتی در قالب نظارت بر اماکن و صنوف جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و  حمایتی جهت حمایت از نیازمندان در قالب کمک های مومنانه صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در ادامه تصریح کرد: در اجرای این طرح تمام روستاها و محله های شهرستان بلوک بندی شده تا تیم های عملیاتی بتوانند ماموریت کمک رسانی به مبتلایان ویروس کرونا را به خوبی انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح شهرستان خنداب به ۴ بلوک تقسیم شده است و اعضای شورای سلامت محله و تیم های مراقبتی نظارتی حمایتی توسط سپاه ناحیه خنداب و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان توجیه شده اند.

به گفته وی، همکاری، همراهی مردم در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح ضروری است تا بتوان در ریشه‌کنی این بیماری و همچنین کاهش آمار مبتلایان و فوتی ناشی از کرونا گام‌های موثری برداشته شود.

وی افزود: سرکشی از صنوف و اماکن، گندزدایی و ضد عفونی هدفمند معابر، فرهنگ سازی و آموزش از طریق فضای مجازی شهرستان، حضور در تک تک روستاها و توجیه مجدد اعضای شورای سلامت محله و تیم های مراقبتی نظارتی حمایتی، برپایی ۱۴ ایستگاه سلامت (غربالگری،آمرین سلامت) بصورت ثابت و سیار در شهرستان،تهیه بیش از ۱۱۰۰ بسته حمایتی معیشتی هرکدام بامبلغی بیش از ۳ میلیون ریال جهت توزیع توسط شورای سلامت محله،تهیه ۷۰۰۰ عدد بروشور (جهت آموزش و آگاهی بخشی عمومی)و بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک در قالب بسته های بهداشتی و توزیع توسط تیم هابخشی از اقدامات در حال اجرا توسط قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان خنداب است.

صادقی در پایان گفت: استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک های مومنانه اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهید علی اکبر شمشیری یکی از معلمان شهرستان آباده بود که با وجود ۷۰ درصد جانبازی و نقص عضو، پس از دفاع مقدس، نیز معلمی را ادامه داد و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان آباده به فعالیت پرداخت.  
او که در دوران انقلاب اسلامی، به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخته بود، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و به مقابله با دشمن پرداخت.
شهید شمشیری در عملیات‌های فتح المبین، والفجر ۸، کربلای پنج و کربلای ۱۰ به نقش آفرینی پرداخت و در نهایت یک پای وی قطع و پای دیگرش به شدت مجروح شد.
این معلم شهید پس از جنگ تحمیلی با عشق به معلمی در کلاس درس مشغول تدریس شد و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فعالیت پرداخت.
انجام فعالیت‌های قرآنی از جمله اقدامات حاج علی اکبر شمشیری پس از دفاع مقدس بود.
وی با ارادتی که به شهید عبدالکریم فرخی داشت، وصیت کرده بود که پس از شهادتش زیر پای این شهید بزرگوار به خاک سپرده شود و در نهایت به آرزویش رسید و در چهارمین روز از تیر ماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال