Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد دهه فجر استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و کارگروه های مربوطه برگزار شد و کارگروه ها پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یدالله موحد شنبه (22 آذر) در اولین جلسه ستاد دهه فجر گفت: دستگاه قضایی در استان آمادگی دارد که در چهارچوب کارگروهی که پیش بینی شده، وظایف خود را کار انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس دادگستری استان کرمان بیان کرد: مبانی انقلاب اسلامی در فرصت دهه فجر باید برای جامعه تبیین شود.

 

 

وی افزود: برنامه ها باید چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد بنابراین گارگروه قضایی ستاد دهه فجر استان کرمان تمام تلاش خود را برای برگزاری این مراسم به کار خواهد گرفت.

 

 

محمدرضا علیزاده نیز گفت: به خاطر ماهیت بیماری کرونا، فضای مجازی و استفاده از بستر فضای مجازی در مراسم و جشن ها باید مد نظر باشد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در خصوص جشن ها بیان کرد: به جای تجمع جشن ها، برنامه ها در محیط و محلات مختلف برنامه ریزی شود و کاروان ها شادی برنامه هایی در مناطق مختلف اجرا کنند که فضای شور و شعف مربوط به دهه فجر ایجاد شود.

 

 

رضا اسماعیلی با بیان اینکه بیش از 2 هزار واحد کارگری در استان کرمان داریم، افزود: برنامه هایی از جمله مسابقه وصیت نامه حاج قاسم را در فضای مجازی برای واحدهای کارگری، دیدار با خانواده شهدای کارگری و ... پیش بینی کردیم‌.

 

 

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ضمن تقدیر از مدافعان سلامت در ادامه اظهار کرد: برخی گروه ها و اقشار مانند کارگران شهرداری که در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند و با وجود آلودگی شهر کار خود را انجام دادند اما این قشر دیده نشده است.

 

 

فاطمه السادات حسینی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه ما بحث انقلاب اسلامی را داریم و فعالیت هایی که در فضای مجازی شاهد هستیم به نوعی می خواهند باورها و ارکان انقلاب اسلامی را تضعیف کنند لذا باید برای پاسخگویی  روی 3 محوری که انقلاب اسلامی پیروز شد، برنامه های نو و جدیدی به خصوص برای نسل جوان ارائه کنیم.

 

 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: اولین رکن بحث باورها و ایمان به آرمان های اسلامی است که باید تقویت شود و رکن بعدی اینکه ولایت مداری، عملی باشد نه شعاری و بحث دیگر وحدت و هم افزایی است.

 

 

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که 7 محور دارد باید آن ها را در برنامه ها مدنظر داشته باشیم، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی را ملموس به تمام اقشار و سنین مختلف باید نشان دهیم لذا معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و ... باید به صورت منسجم باشد.

 

 

حسینی اعلام کرد: 40 برنامه در حوزه زنان و خانواده در کل استان داریم و سعی کردیم تمام اقشار را درگیر کنیم و فعالیت ها مردمی باشد و بسیاری از برنامه ها از طریق فضای مجازی است.

 

 

وی اظهار کرد: در ایام دهه فجر طرح «چهل قسیم» را با نگاه به شخصیت حضرت امام، آرمان های شهدا و شخصیت حاج قاسم در کل استان پیاده خواهیم کرد و همچنین پویش بچه های حاج قاسم، طرح بهیار در خانه، طرح تاب آوری اجتماعی و نشست هایی به صورت مجازی با بانوانی که در انقلاب نقش داشتند و ... از جمله برنامه های زنان و خانواده است.

 

در این جلسه بقیه کارگروه ها نیز پیشنهادات و نظر های خود را ارائه دادند.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته ستاد دهه فجر ستاد دهه فجر استانداری کرمان انقلاب اسلامی ستاد دهه فجر استان کرمان فضای مجازی کارگروه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • خسرو غفوریان کیست؟