Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@03:56:26 GMT

تحقق ۱۵۴درصدی اشتغال مددجویان استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۸۲۳۴

تحقق ۱۵۴درصدی اشتغال مددجویان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدمرتضی دهقانی محمدآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: اشتغال جدی ترین سرفصل فعالیت های این نهاد است تا بتوانیم زندگی شایسته ای را برای نیازمندان فراهم کنیم.
او ادامه داد: اشتغال زایی مددجویان از روش های مختلفی همچون پرداخت تسهیلات، کاریابی و بسته تشویقی برای کارفرمایان محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدآبادی اضافه کرد: طی هشت ماهه سال جاری برنامه اشتغال مددجویان در قالب بکارگیری در واحدهای تولیدی نه تنها به صورت کامل محقق شده بلکه در این سرفصل ۵۴درصد نسبت به برنامه پیش بینی شده رشد داشته ایم.
او افزود: تحلیل های آماری بیانگر آن است که استان قزوین در این سرفصل با ایجاد اشتغال برای ۷۳۱مددجو از طریق کاریابی و جذب در واحد های تولیدی، نسبت به برنامه ۴۷۴مورد کاریابی، از رشد ۵۴برخوردار بوده است.
محمدآبادی عنوان کرد: علاوه بر ایجاد اشتغال برای نیازمندان از ظریق کاریابی، به مددجویان دارای انگیزه و مهارت فنی و حرفه ای ۵۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.
او خاطرنشان کرد: چنانچه فرد متقاضی تسهیلات اشتغال زایی فاقد مهارت باشد، باید دوره آموزشی را طی کند و بعد از ارائه طرح توجیهی تا ۵۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا در راستای اجرای بسته تشویقی به کارفرمایان ۵۰میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت هفت ساله به ازای جذب و به کار گیری هر مددجو پرداخت کند.

46

کد خبر 1465315

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی