Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:23:24 GMT

احتمال عادی سازی روابط ریاض و تل‌آویو شدت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۸۲۷۷

احتمال عادی سازی روابط ریاض و تل‌آویو شدت گرفت

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از منابع دیپلماتیک فاش کرد که ریاض در فراهم کردن زمینه عادی سازی روابط میان این رژیم و مراکش ایفای نقش کرده است.

طبق این گزارش، امضای توافقنامه مشابه میان رژیم صهیونیستی و عربستان در آینده محتمل است.

در همین حال، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که عربستان سعودی برای فراهم کردن زمینه انعقاد توافقنامه‌های عادی سازی روابط کشورهای دیگر با رژیم صهیونیستی به کاخ سفید ملحق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه در ادامه گزارش خود احتمال داد که اندونزی و عمان دو کشور بعدی باشند که به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ملحق خواهند شد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا، پنجشنبه شب از توافق مراکش و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط خبر داد و آن را "دستاوردی تاریخی" توصیف کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر رژیم صهیونیستی اسرائیل عربستان لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه حمله کرده اند.

در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: این روند بعد از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح متوقف شده است.

شب گذشته منابع عبری از تأیید مرحله اول حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه به طور رسمی از آغاز مرحله اول حمله زمینی در شرق رفح در جنوب غزه خبر داد.

گفتنی است نزدیک به ۱.۵ میلیون آواره فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند. در صورت آغاز حمله اسرائیل به این منطقه، آوارگان فلسطینی جایی برای رفتن ندارند.

کد خبر 6098890

دیگر خبرها

  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند